וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם איבדה את הסבלנות כלפי בניון

22.6.2007 / 9:03

באנגליה מדווחים שהפטישים זעמו על העיכוב בחתימה, ומשכו את החוזה המשופר שהציעו לקשר. ליברפול שיפרה את הצעתה ל-4.5 מיליון ליש"ט

העיכוב המתמשך בחתימתו של יוסי בניון על החוזה החדש והמשופר שהציעה לו ווסטהאם עבר מבחינת הפטישים את הגבול. ה"סאן" מפרסם הבוקר (שישי) כי הבעלים האיסלנדי של המועדון, אגרט מאגנוסון, זועם על ההתמהמהות של בניון בחתימה, ועל התבטאויותיו בדבר העדפתו לעזוב לליברפול. עקב כך משך מאגנוסון את הצעת החוזה המשופר שהוצעה לבניון, על סך 13 מיליון ליש"ט לחמש שנים.

דיווחים באנגליה טוענים כי בימים אלה נמצא מאגנוסון בארגנטינה, שם הוא מנסה לקדם את החתמתו של חואן רומן ריקלמה בווסטהאם. הפטישים נהנו השנה מכישוריו של כוכב ארגנטינאי אחר, קרלוס טבז, שהציל את הקבוצה מירידה בטוחה לליגה השניה במחזורי הסיום, ועם עזיבתו הצפויה של טבז, ינסו הלונדונים להנחית את ריקלמה במקומו. ריקלמה משחק כרגע בבוקה ג'וניורס כמושאל מויאריאל הספרדית, שאינה מעוניינת להחזירו בעונה הבאה לאחר שהסתסך עם המאמן מנואל פליגריני. למרות שברור שהכסף הגדול של הפרמייר ליג עשוי לשחק תפקיד מרכזי בעתידו של ריקלמה, בבוקה עדיין לא ויתרו על האפשרות להשאיר את הכוכב המקומי בשורותיהם לעונה נוספת.

בתוך כך הגבירה ליברפול את מאמציה להחתים את הקשר הישראלי, ועל פי ה"סאן" העלתה את הצעתה, שעמדה על 3 מיליון ליש"ט בשבוע שעבר, עד ל-4.5 מיליון ליש"ט, כאשר העברתו של קרייג בלאמי לאפטון פארק באה בחשבון מבחינתה כחלק מהעסקה.

קאנוטה בדרך חזרה לאנגליה

פרדי קאנוטה, חלוצה הנהדר של סביליה ונבחרת מאלי, נחוש בדעתו לחזור לפרמייר ליג. קאנוטה(29) שיחק בעבר בווסטהאם וטוטנהאם, ולפני שנתיים עבר לספרד. אחרי עונה ראשונה מגומגמת, התפוצץ העונה קאנוטה עם 24 שערים שעזרו לקבוצה האנדלוסית להניף את גביע אופ"א בפעם השניה ברציפות, לסיים במקום השלישי בטבלה ולהגיע לגמר הגביע הספרדי מול חטאפה, שיתקיים מחר בסנטיאגו ברנבאו.

סוכנו של קאנוטה סיפר כי לחלוץ יש הצעות משלוש קבוצות בפרמייר ליג, אך אף אחת מהן עדיין לא רצינית דיה. על פי השמועות באנגליה הקבוצות הן ניוקאסל, בולטון ופורטסמות, אותה מאמן מאמנו לשעבר של קאנוטה בווסטהאם, הארי רדנאפ.

* ג'ון אובי מיקל, קשרה הצעיר של צ'לסי, הושעה לתקופה בלתי מוגבלת מנבחרת ניגריה. ההתאחדות הניגרית רתחה על הכרזתו של מיקל כי הוא לא כשיר למשחק הנבחרת מול אוגנדה, מבלי להציג הוכחות רפואיות לכך. דובר ההתאחדות מסר כי "הפרת המשמעת הבוטה של מיקל וחוסר המחויבות שלו לנבחרת הלאומית היא בלתי מתקבלת על הדעת. כיוון שהוא מעדיף בבירור את הקבוצה שלו על פני המדינה שלו, אנחנו יכולים רק לאחל לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully