וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה בסגל נבחרת ארגנטינה לקופה אמריקה

21.6.2007 / 22:05

שחקנה של בוקה ג'וניורס, שפרש בספטמבר האחרון מהנבחרת בגלל ביקורות על תפקודו, ניצל את הפריחה המחודשת שלו כדי לחזור

זה היה צפוי, אבל מהיום (חמישי) זה רשמי. חואן רומן ריקלמה חזר לסגל של נבחרת ארגנטינה, לקראת טורניר הקופה אמריקה בונצואלה, 9 חודשים אחרי שהוא הודיע על פרישתו מהנבחרת.

ריקלמה, שחקנה של בוקה ג'וניורס שכבש צמד בניצחון על גרמניו בגמר הליברטאדורס, צורף באופן רשמי לסגל בן 22 השחקנים שפורסם על ידי ההתאחדות הארגנטיניאת. כזור, ריקלמה פרש בעבר מהנבחרת בגלל ביקורות מיקצועיות על תפקודו, שלטענתו השפיעו לרעה על בריאותה של אמו.

ריקלמה עזב את המועדון הספרדי ויאריאל בפברואר בגלל חילוקי דעות עם המאמן מנואל פלגריני, וחזר בהשאלה לבוקה, המועדון שבו גדל. מאז, הוא נהנה מפריחה מחודשת, מה שהוביל כאמור לקאמבק שלו לנבחרת.

ארגנטינה תתמודד בשלב הבתים בקופה אמריקה נגד פרגוואי, קולומביה וארצות הברית. זה הסגל המלא שלה:

שוערים: רוברטו אבוננדסיירי (חטאפה), חואן פבלו קריזו (ריבר פלייט), אגוסטין אוריון (סן לורנצו).

הגנה: רוברטו אז'אלה (ולנסיה), חאבייר זנטי (אינטר), הוגו איבארה (בוקה ג'וניורס), גבריאל מיליטו (סראגוסה), גבריאל היינצה (מנצ'סטר יונייטד), דניאל דיאז (בוקה ג'וניורס), ניקולס בורדיסו (אינטר).

קישור: לואיס גונזאלס (פורטו), חאבייר מסצ'ראנו (ליברפול), אסטבן קמביאסו (אינטר), פרננדו גאגו (ריאל מדריד), פבלו איימאר (סראגוסה), חואן ורון (אסטודיאנטס), חואן רומן ריקלמה (בוקה ג'וניורס).

התקפה: ליונל מסי (ברצלונה), הרמן קרספו (אינטר), דייגו מיליטו (סראגוסה), קרלוס טבז (ווסטהאם), רודריגו פלאסיו (בוקה ג'וניורס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully