וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה זכתה בכרטיס לאולימפיאדת בייג'ין

22.6.2007 / 0:14

האזורי גברו על פורטוגל 3:4 בדו קרב בעיטות הכרעה מ-11 מטרים, לאחר ש-120 דקות של חפירות הסתיימו ב-0:0 משעמם ומאכזב

איטליה ופורטוגל נפגשו הערב (חמישי) במשחק על הכרטיס המיוחל שמוביל לאולימפיאדת בייג'ין 2008 לאחר ששתיהן סיימו במקום השלישי בבתים בסיבוב הראשון של אליפות אירופה. בסוף הייתה זו ידה של נבחרת האזורי על העליונה, למרות שמן הדקה ה-74 הייתה בעשרה שחקנים, לאחר שניצחה 3:4 בפנדלים, כש-120 הדקות הסתיימו ב-0:0.

חשבנו שנראה באיצטדיון דה חופרט בניימיכן דם, יזע ודמעות. שהשחקנים יתנו הכול על המגרש, הרי מי מהם לא רוצה להיות באולימפיאדה, לפחות כך הורגלנו לחשוב, אלא שהשחקנים הצעירים, אולי בגלל נפילת המתח, אולי בגלל היעדר העניין הציגו משחק חפירות, במובן הרע של המילה, ולא מהנה.

זה בוודאי היה מפתיע מכיוון שאיטליה נתנה משחק נהדר, הכי טוב באליפות ב-2:2 נגד אנגליה. פורטוגל עשתה קסמים מול ישראל, ב-0:4 נגדה.

רוב הניסיונות במשחק התמקדו בבעיטות מטווח ארוך, שלא הלכו כלל אל מסגרת השער. הפורטוגלים היו קצת יותר טובים, אולם לאיטלקים הייתה את ההזדמנות הקורצת ביותר להבקיע כששתי דקות לסיום המחצית הראשונה עשה רוסי סלאלום יפהפה אל תוך רחבת פורטוגל, אך לא שיחרר את הבעיטה ברגע הנכון. בדקה ה-74 גם לו נמאס מהמשחק והוא הורחק.

שתי החמצות פנדלים של פורטוגל, לעומת ארבע הבקעות במאה אחוזים של איטליה נתנו לה את הכרטיס לסין בקיץ של השנה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 8 - אלברטו אקילני סיכן את השער בפעם הראשונה, אולם הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער הפורטוגלי.

דקה 19 - נאני, קשרה של מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, קיבל כדור על סף הרחבה, ביצע סיבוב יפה ושלח כדור שחלף סמוך לשער של ויויאנו.

דקה 43 - ג'וזפה רוסי דהר עם הכדור אל תוך רחבת פורטוגל, כשהוא עושה סלאלום יפהפה, אולם בסוף הוא לא הצליח לשחרר בעיטה נאותה, לאחר שפאציני הפריע לו.

דקה 46 - עם פתיחתה של המחצית השנייה, שוב ניסה נאני את מזלו עם בעיטה מטווח ארוך לשער האיטלקי, אך ללא הצלחה.

דקה 63 - מרקו מוטה פרץ עם הכדור ושיחרר פצצה מכ-25 מטרים אלכסונית לשער, אלא שהכדור שינה כיוון באוויר ויצא החוצה.

דקה 74 - איטליה נשארה בעשרה שחקנים לאחר שג'וזפה רוסי ספג שני צהובים בזה אחר זה. הראשון על עבירה, השני בגין העובדה שמחה בפני השופט.

דקה 93 - מוטיניו משאיר כדור יפה לנאני, ששוב בועט, אבל לא מדויק.

109 - נאני, היחיד שעשה משהו על המגרש, הגביה כדור מצוין מצד שמאל. מוטיניו התרומם גבוה ככל שיכל ונגח, אבל הכדור פגע במגן איטלקי ויצא החוצה.

דקה 115 - טעות חמורה בהגנת איטליה הובילה את הכדור לדיאלו. המחליף הטרי בעט פס מכ-16 מטרים מול שער ריק שהלכה מעל המשקוף. החמצה מזעזעת.


הרכבים:

נבחרת איטליה: אמיליאנו ויויאנו, מרקו אנדראולי, ג'יורג'יו קילייני, אנטוניו נוצ'רינו, מרקו מוטה, ריקרדו מונטוליבו, אלברטו אקילני, ג'יאמפאולו פאציני (גרציאנו פלה, 55), אלברטו רוסינה (רפאלה פלאדינו, 61), ג'וזפה רוסי (הורחק - 74), דומניקו כריסיטו.

נבחרת פורטוגל: פאולו ריביירו, ז'ואו פאריירה (יאניק דיאלו, 116), מיגל ולוסו, סמדו, מנואל פרננדס, ז'ואו מוטיניו, ריקרדו ואז-טה (ז'ואו מוריירה, 71), נאני, סילבסטרה וארלה, אנטונס, מנואל דה קוסטה (רולנדו, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully