וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מצרפת את טיאגו ואלמירון, קובאץ' עוזב

21.6.2007 / 18:35

הגברת הזקנה ממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה. קשר ליון וקשר אמפולי יגיעו לטורינו. רומא החתימה את הברזילאי ג'ואן

יובנטוס, שהעפילה תוך שנה חזרה לסריה A, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. הגברת הזקנה קרובה מאוד לסגור עם קשרה של ליון, טיאגו. הקשר הפורטוגלי הצהיר בעבר כי הוא רוצה לסיים את הפרק הצרפתי בחייו. כעת, נותרו מספר פרטים נוספים בחוזה כדי שהעיסקה תהיה מושלמת. טיאגו צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בטורינו תמורת שכר של כ-1.7 מיליון יורו לעונה. האיטלקים יעבירו לאלופת צרפת כ-11 מיליון יורו עבורו.

כמו כן קרובים הביאנקונרי להחתים גם את סרג'יו אלמירון, קשרה הארגנטינאי של אמפולי. העסקה תכלול את השאלתם של מתאו פארו, סבסטיאן ג'יווינצו ורי וולפאטו, שחקניה הצעירים של יובנטוס, לאמפולי.

מי שנמצא בצד של העוזבים הוא מגן נבחרת קרואטיה רוברט קובאץ', שחתם בבורוסיה דורטמונד. המגן עבר בהעברה חופשית מיובנטוס. קובאץ', ששיחק בבאיירן מינכן במשך ארבע שנים לפני שהצטרף לביאנקונרי בשנת 2005, יחזור לבונדסליגה, לאחר שהצעתה של דינמו זאגרב הקרואטית להחזיר אותו למכורתו נפלה. הוא אמור למלא את החסר שישאיר כריסטוף מצלדר, שיעזוב את חבל הרוהר לטובת ריאל מדריד.

רומא החתימה את ז'אן

רומא, סגנית אלופת איטליה, הודיעה הערב על חיזוק משמעותי לקראת העונה הקרובה כשהחתימה את ז'ואן, קשרה הברזילאי של באייר לברקוזן.

ז'ואן, שישחק במדי ברזיל בקופה אמריקה, חתם לארבע שנים ברומא, ששילמה עליו 6.3 מיליון יורו. כחלק מהעיסקה, רומא תגיע למשחק ידידות בלברקוזן ב-29 ליולי.

החתמתו של ז'ואן מטילה ספק באשר לעתידו של כריסטיאן קיבו הרומני ברומא. קיבו כבר הוזכר כמועמד לאינטר, אלא שראשי רומא דחו את השמועות על משא ומתן בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully