וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ': "זאת השנה של סרביה"

21.6.2007 / 16:38

חלוץ הנבחרת הצעירה לא רוצה לעצור בגמר ומקווה להניף גביע מול הולנד, שתתיצב לאחר 32 הפנדלים מול אנגליה. ווטרמן: "זה ערב בלתי נשכח"

אמש (רביעי) התקיימו שני חצאי הגמר באליפות אירופה לנבחרות צעירות. המשחק הראשון שהפגיש בין אנגליה והולנד היה מרתק, דרמטי ועוצר נשימה. בתום 120 דקות כשהתוצאה הייתה 1:1, בעטו הנבחרות 32 פנדלים (!) בסופם, כמעט כמו תמיד, נבחרת אנגליה מודחת. הולנד שיחזרה את ההעפלה לגמר משנה שעברה.

אחד מגיבורי המשחק השוער בוי ווטרמן תיאר אותו: "זה היה ערב בלתי נשכח. זה בלתי אנושי לשכוח ערב שכזה". מאידך, יודע השוער כי המשחק הארוך יכול לעלות לנבחרת האוראנג' ביוקר: "המשחק היה קשה מבחינה פיזית ואנו יכולים לשלם על כך, אבל כעת אנו כל כך קרובים לסוף, מצד שני גם הסרבים בטח חושבים ככה".

שחקני נבחרת אנגליה הצעירה היו קרובים כל כך לגמר. דקה מהסיום הם חטפו את שער השיוויון, שהביא לאחר מכן להדחה. אחד מהמאוכזבים, ג'יימס מילנר, אמר: "נתנו הכול במשחק שהיה מאוד שקול. התכוננו כמה שיכולנו, אבל זה לא עזר".

"אני גאה להיות בלגי"

במשחק חצי הגמר השני התמודדו נבחרות סרביה ובלגיה. הראשונים, שעושים טורניר מוצלח, ניצחו 0:2 והעפילו לגמר מול הולנד. בושקו יאנקוביץ', החלוץ הנהדר של הסרבים ושל קבוצת מיורקה, לא כבש אתמול במשחק, אבל הוא אמר: "זו השנה של סרביה. בשתי האליפות האחרונות הגענו לחצי הגמר והפעם אנחנו בגמר. סרביה כל הזמן משחקת בשביל לנצח. הטורניר הזה מאוד חשוב עבורנו". השחקן שכבר עושה חיל גם בנבחרת הבוגרת של סרביה הוסיף: "זו לא הפתעה שאנחנו בגמר. בלגיה לא הייתה אחת מהפייבוריטיות, ולנו יש דור מצוין".

הבלגים, בעצם ההגעה לחצי הגמר, עשו הישג גדול. הקפטן המחליף של הנבחרת ניקולס לומבראטס: "אני גאה להיות בלגי. דיברתי עם משפחה ומכרים ובלגיה ריתקה למסכים צופים רבים". לומבראטס, שהחליף בתפקיד ראש הקבוצה את מרטן מרטנס שהיה על הספסל, עוד הוסיף: "קיבלנו את הגולים בדקות קריטיות, בהתחלה ובסוף. גם אנחנו הגענו להזדמנויות, אבל החמצנו אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully