וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו סוגר חשבונות, קאפרוס התפטר מלה קורוניה

21.6.2007 / 18:21

לאחר הזכייה באליפות, מרשה לעצמו מאמן ריאל מדריד לענות לאנשי אינטר, ולא שוכח את אריגו סאקי. מאמנו של דודו אוואט עוזב

פאביו קאפלו, בעיצומן של חגיגות האליפות, מצא זמן כדי לענות למבקריו. תחילה סגר חשבון עם מבקרים מהעבר, באינטר.
כזכור, אליפות עונת 2005/06 נלקחה מקאפלו ויובנטוס בעקבות פרשת השחיתויות האיטלקית. היום, כשגם ראשי אינטר נחקרים על מקרים דומים, מרשה לעצמו המאמן להשיב אש. "זה יהיה נהדר אם יקחו מהם את האליפות, במיוחד אחרי שהם קראו לה אליפות הוגנת".

המטרה השניה של קאפלו היא מאמן העבר, אריגו סאקי. "זוהי מחמאה, בעיקר כשהיא מגיעה ממישהו שנכשל פעמיים בספרד", השיב לביקורתו של סאקי על תאריו של קאפלו.

"קודם הוא הלך לאתלטיקו ונשלח הביתה. אח"כ קרה לו אותו הדבר בריאל. הוא קיבל שתי בומבות רציניות, וכנראה עדיין לא יצא מההלם".

קאפרוס התפטר מלה קורוניה

חואקין קאפרוס הודיע הערב (חמישי) כי הוא עוזב את קבוצתו של השוער הישראלי דודו אוואט, דפורטיבו לה קורוניה. למרות העובדה שנותרה לו עוד שנה בחוזה אמר היום המאמן: "התפקיד גבה ממני קורבן אישי. זה זמן טוב מבחינתי לעזוב".

קאפרוס התמנה לאימון הגליסיאנים בתחילת עונת 2005/06, לאחר שסיים את עבודתו בסביליה, בה העלה שחקנים צעירים מהנוער אל סגל הקבוצה הבוגרת. בעונה שעברה הצעיד את דפור למקום השמיני המכובד, אולם העונה הזאת התדרדר חמישה מקומות, אל המקום ה-13. למרות זאת נקשר שמו של קאפרוס לקבוצת אתלטיק בילבאו, שניצלה ברגע האחרון מירידה לליגת המשנה בספרד.

לאור היכולת הטובה מאוד שהציג דודו אוואט העונה בשער לה קורוניה, ייתכן שהוא יעזוב את הקבוצה. כך או כך, אחרי עזיבתו של קאפרוס, לאוואט יהיה בעונה הבאה מאמן חדש. המועמד המוביל להחליפו הוא מיגל אנחל לוטינה, שירד ליגה עם ריאל סוסידאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully