וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה חתם לשלוש עונות בגנק

לי בוץ

21.6.2007 / 18:01

חלוץ הפועל ת"א, שישחק במדי סגנית אלופת בלגיה: "אני מאושר". עו"ד דן חי: "מוני הראל לא היה מאושר, אבל קיבלנו אישור למהלך"

חלוץ הפועל ת"א, אליניב ברדה, חתם הערב (חמישי) לשלוש עונות בשורותיה של סגנית אלופת בלגיה, גנק, שתשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. ברדה, שנמצא בבלגיה עם סוכנו, עורך הדין דן חי, יוצג כבר מחר במסיבת עיתונאים רשמית של קבוצתו החדשה. "אני מודה לכל מי שהתקשר לברך אותי", אמר ברדה בקצרה והוסיף: "אני מאושר".

החלוץ הינו השחקן השלישי מהפועל ת"א שמסכם את תנאיו בבלגיה במהלך הקיץ האחרון וזאת לאחר שסלים טועמה וגילי ורמוט סיכמו בסטנדרד ליאז' וגנט בהתאמה. לברדה סעיף שחרור בחוזהו על סך 65 אלף דולר, אותם ישלמו הבלגים להפועל ת"א.

החלוץ האדום, שהצהיר לא פעם במהלך העונה החולפת כי הוא מעוניין לנסות את מזלו באירופה, היה קרוב לחתימה באפועל ניקוסיה, אך בסופו של דבר התפוצץ המו"מ בעקבות בעיות במיסוי. כזכור, מאחר ולישראל אין אמנת מיסוי מול קפריסין, כשברדה היה חוזר לארץ הוא אמור היה לשלם 50 אחוז מס הכנסה ואפועל לא הסכימה לשאת בעלויות המיסים. החלוץ לא ויתר וציין כבר אז כי ימשיך לבדוק אופציות נוספות מאירופה והערב, כאמור, סיכם בבלגיה.

ברדה, שיידע את הנהלת הפועל ת"א על המו"מ עם הקפריסאים, לא עדכן את הקבוצה הפעם ולא זכה לברכת הדרך מהיו"ר, מוני הראל. "התקשרתי למוני וסיפרתי לו שאנחנו עומדים לחתום", סיפר עורך דינו של החלוץ, דן חי ,"כמובן שהוא לא היה מאושר אבל קיבלנו את האישור למהלך, ואליניב הצטרף לקבוצה גדולה באירופה. אנחנו מאמינים שזו רק תחילת הדרך שלו".

ברדה, שהחל את דרכו בבוגרים של הפועל ב"ש, זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות (2004, ו-2005). בקיץ 2005 הוא עבר לשורות הפועל ת"א עימה זכה בשני גביעים. גנק צפויה להיות תחנתו הראשונה של החלוץ באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully