וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה מאיסטבורן, ארליך ורם מנוטינגהאם

22.6.2007 / 15:04

הטניסאית הישראלית נתנה פייט לאמילי מורסמו ברבע הגמר, אבל הפסידה 6:3, 6:4. הצמד הודח בחצי הגמר על ידי גודאל והאצ'ינס

אחרי שני ניצחונות צפויים על ליחובצבה ונקאמורה בטורניר הדשא באיסטבורן, שחר פאר סיימה הערב (חמישי) את דרכה בטורניר הדשא האחרון לפני ווימבלדון, אחרי שהפסידה לאלופה של הגראנד סלאם על הדשא, אמילי מורסמו הצרפתיה (4 בעולם) 6:3, 6:4. זה היה המשחק האחרון של פאר לפני טורניר ווימבלדון, שבו היא מעולם לא עברה את הסיבוב השני. זה גם היה המפגש הראשון שלה מול מורסמו, שפשוט הייתה הרבה יותר טובה.

היתרון של הצרפתיה התבטא בעיקר במשחק הרשת, שבמקרה הזה הוא נגזרת של ההגשה הטובה. פאר, שרשמה אחוזי הצלחה טובים בהגשה הראשונה, פשוט לא הייתה מספיק אגרסיבית ולא עלתה לרשת כשהיה צריך. למרות שבירה מרשימה בתחילת המשחק ומומנטום טוב במערכה השניה שהוביל אותה ליתרון 2:4, פאר הייתה רחוקה מלשכנע שהיא יכולה לנצח את אלופת ווימבלדון.

בטורניר הזוגות של נוטינגהאם, שמתקיים גם הוא על דשא, הודחו יוני ארליך ואנדי רם בחצי הגמר, אחרי שהפסידו 3:6, 6:3, 10:7 לצמד גודאל והאצ'ינס.

מורסמו תתמודד בחצי הגמר באיסטבורן מול נאדיה פטרובה הרוסיה, שניצחה ברבע הגמר את סיביל באמר האוסטרית 7:6, 5:7, 4:6. חצי הגמר השני בטורניר יפגיש בין ז'סטין הנין למריון ברטולי הצרפתיה. הנין (1 בעולם) גברה ברבע הגמר על ניקול ויידיסובה הצ'כית 2:6, 2:6. ברטולי ניצחה את אלנה דמנטייבה הרוסיה 1:6, 0:6.

בטורניר דן בוס, שמתקיים במקביל בהולנד, הפתיעה דניאלה הנטוחובה הסלובקית (5 בטורניר) את פינאליסטית הרולאן גארוס אנה איבנוביץ' (2 בטורניר), כשניצחה אותה 3:6, 1:6. הנטוחובה תתמודד בחצי הגמר מול אנה צ'אקבטדזה הרוסיה, שניצחה את אנג'ליק קרבר הגרמניה 2:6, 2:6. חצי הגמר השני יפגיש בין ילנה ינקוביץ' הסרבית (1 בטורניר) לדינארה סאפינה הרוסיה (4 בטורניר). ינקוביץ' ניצחה את אלונה בונדרנקו מאוקראינה 2:6, 1:6 ואילו סאפינה גברה על פלאביה פנטה האיטלקיה 1:6, 5:7.

בטורניר הגברים בדן בוס, המדורג 1 טומי רוברדו הופתי ברבע הגמר על ידי פטר ווסלס המקומי שניצח 3:6, 3:6. איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי ניצח את ינקו טיפסרביץ' הסרבי 3:6, 7:6, 3:6 וג'וליאן בנטו הצרפתי גבר על מיכאל ברר הגרמני 6:7, 5:7.

מהלך המשחק

חבטות ההגשה של מורסמו במשחקון הפתיחה לא ממש הבהילו את פאר, שהחזירה כמו שצריך ונהנתה משתי טעויות בלתי מחויבות של הצרפתיה כדי להשיג שבירה מוקדמת. פאר לא שיכנעה במשחקון ההגשה הראשון שלה ונשברה בחזרה ל-1:1. במשחקון השלישי מורסמו חזרה לעצמה ולאייסים שלה כדי לעלות ל-1:2. שתי השחקניות שמרו על מקומן הטבעי בביסליין, אבל בכל פעם שמורסמו ניסתה להתקרב לרשת, פאר נלחצה וביצעה טעויות בלתי מחיבות. הצרפתיה ניצלה את זה כדי לשבור שוב ועלות ל-2:5. פאר שמרה על ההגשה שלה במשחקון השמיני, אבל חבטות ההגשה של מורסמו היו גדולות עליה בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

שחר פאר גילתה סימני התאוששות בפתיחת המערכה השניה, אבל לא הצליחה לשבור את מורסמו שהישוותה ל-2:2 בתום המשחקון הרביעי. הנתון המעודד היה שההגשות של פאר נראו הרבה יותר טוב במערכה הזאת וגם אחרי וגם אחרי המשחקון החמישי היא לא נשברה. במשחקון הבא הגיעה סופסןף השבירה השניה של פאר במשחק, אחרי שניצלה משחקון הגשה חלש של מורסמו ועלתה ל-2:4. למרבה הצער, דווקא המשחקון הבא מורסמו חזרה למומנטום שלה ולמשחק הרשת ושברה בחזרה בדרך לשיוויון 4:4. מורסמו השיגה את השבירה החשובה במשחק במשחקון התשיעי, מה שלמעשה סלל לה את הדרך לניצחון 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully