וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה מרגיז, אבל לא את האיש הנכון

לי בוץ

21.6.2007 / 16:49

מוני הראל לא מתרגש מרצונו של קשר הפועל ת"א לעזוב: "מה שיהיה, יהיה". מי שמתעצבן הם חלק מהאוהדים: "שלא ידרוך יותר בבלומפילד"

בהפועל ת"א זועמים על ההתבטאויות האחרונות של סלים טועמה בכלי התקשורת, בהן הוא תוקף את הנהלת המועדון ומכפיש את שמה של הקבוצה. בקבוצה מדגישים ומבהירים כי טועמה הינו שחקן תחת חוזה וכי אין בחוזהו סעיף שמחייב את הקבוצה לשחררו לאירופה.

כזכור, טועמה מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בוולפסון, כשסעיף השחרור שלו לאירופה עומד על מינימום מיליון דולר, סכום אותו סטנדרד ליאז' מוכנה לשלם. אך הפועל ת"א, וראוי לציין שבזכות מלאה, דורשת על טועמה קרוב לשני מיליון דולרים, ובצעד זה, טוען השחקן, כי הפועל שמה לו רגליים ומנסה לטרפד את התקדמותו והצלחתו.

לאחרונה אף צוטטו הקשר, אביו ובני משפחה נוספים כשהם מגדפים את הנהלת המועדון. בנוסף עלו שמועות לפיהן טועמה שוקל להחרים את אימוני הקבוצה, שייפתחו ב-25 ביוני. בוולפסון, מהצד השני, מנסים לשמור על קור רוח בנושא ומסרבים "לרדת לרמה הנמוכה של השחקן".

"אין לי מה להגיד על סלים טועמה", אמר היום (חמישי) יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, לוואלה! ספורט. "על הדברים שסלים אמר, צריך לשאול אותו. לא מתפקידי לתת פרשנות או פסיכולוגיה לדברים שלו". הראל סרב להגיד כיצד תנהג הקבוצה בשחקן בעקבות ההתבטאויות הקשות שלו, אך הבהיר: "אנחנו מספיק מפוכחים לדעת מה לעשות. המצב כרגע הוא שיש לסלים חוזה והוא שחקן הפועל ת"א. מה שיקרה בעתיד, יקרה".

בקרב השחקנים התחושה קצת אחרת, כשהשחקנים שנשארים בקבוצה גם בעונה הבאה לא כל כך מבינים את הרצון של מספר מחבריהם לקבוצה לעזוב את וולפסון. "אף אחד מהשחקנים שרוצים ללכת, לא קיבל הצעה מקבוצה יותר גדולה מהפועל", הסביר שחקן בקבוצה, "הם עוזבים מועדון גדול בשביל קבוצה קטנה ויותר כסף. זה לא בהכרח שיקול חכם, אבל כל אחד והשיקולים שמניעים אותו".

"טועמה הוא חוצפן"

בראיונות האחרונים הצליח טועמה להרגיז גם חלק מאוהדי הפועל ת"א, וזאת על אף שהוא נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל האדום. אותם האוהדים מתקשים לקבל את רצונו העז של טועמה "לברוח" מקבוצה, שלטענתם, תמיד עמדה מאחוריו ונתנה לו גב ברגעיו הקשים ביותר ובמאבקיו מול אוהדי הקבוצות היריבות. "שלום תקווה הגיע להפועל ת"א מבלגיה וכדאי שסלים יישאל אותו איפה הוא נהנה יותר", אמר אחד האוהדים האדומים לוואלה! ספורט. "סלים הוא כפוי טובה, הוא קיבל מהפועל המון ובמיוחד מהאוהדים. באף קבוצה אחרת בארץ הוא לא היה מקבל את התמיכה כפי שהוא קיבל מאיתנו ועכשיו הוא יורק לנו בפנים וחוזר על הטעות של שמעון גרשון שמכר את נשמתו בשביל כסף".

"אם סלים עוזב, כדאי שיידע, שלא נקבל אותו בחזרה בזרועות פתוחות כפי שקרה העונה אחרי שהוא חזר ממכבי פ"ת", הוסיף האוהד מ'. "אין לו טיפה של כבוד, הוא הפך מהשחקן האהוב עליי בהפועל לחתיכת אפס בשבוע אחד. צריך לתת לו ללכת תמורת מיליון הדולר שמציעים הבלגים, לאחל לו בהצלחה ושלא ידרוך יותר בבלומפילד".

א', אוהד שרוף משער 5, סיכם: "בעבר ביקרתי את ההנהלה על הרבה צעדים קשים שהם עשו ולא הסכמתי איתם, כמו למשל היחס לשחקנים הוותיקים ואפילו לשום בעונה החולפת, אבל במקרה זה ההנהלה צודקת במאת האחוזים. לא מספיק שהוא יצר קשר עם הבלגים מאחורי הגב של הפועל כשהוא תחת חוזה, הוא גם ביצע פעולת הסחה ושיקר בקשר למקום הימצאו. השיא הגיע כשהוא חבר לסוכן בלתי מורשה העונה לשם דודו דהאן, שעל הדרך גם מנסה לפרק לנו את הקבוצה. אחרי כל זה עוד יש לו טענות ? אכן חוצפן גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully