וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, ברקוביץ' עוזב את נהריה

21.6.2007 / 16:13

הג'נרל מנג'ר ויתר על המשך ההתקשורת עם הסגולים: "זו החלטה אישית". היו"ר זעפרן: "אם ירצה נקבלו חזרה, בית הלחמי יכין את הקבוצה"

מנהלה המקצועי של עירוני נהריה, מיקי ברקוביץ', הודיע היום (חמישי) להנהלת הקבוצה כי לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. שני הצדדים היו אמורים להיפגש הערב על מנת לדון בעתידו של ברקוביץ', אך הוא לא חיכה והחליט על פרידה מהמועדון. "זו החלטה אישית שלי לעזוב את הקבוצה", אמר ברקוביץ'.

מאז הסתיימה לפני כחודש עונת הכדורסל, הוצב סימן שאלה לגבי המשך עבודתו של ברקוביץ' במועדון, אך הקבוצה לא טרחה להודיע אם ימשיך בתפקידו או לא. לאחר שישקאר, החברה המאמצת של נהריה, פתרה את הסכסוך הכספי עם העירייה, ההנהלה הצהירה מיידית שהמאמן אריאל בית הלחמי ממשיך בקבוצה, אך לא עשתה כן לגבי ברקוביץ', ולכן, היה די ברור שהוא בדרך החוצה מעין שרה.

"פנינו אל מיקי כדי להמשיך את ההתקשרות", אמר יו"ר נהריה, עמרם זעפרן, "הוא חשב על זה והחליט מסיבותיו האישיות לא להמשיך, אם הוא ירצה בעתיד, אנחנו נקבל אותו חזרה". הנהלת נהריה החליטה כי עקב עזיבתו של ברקוביץ', יבוטל תפקיד המנהל המקצועי בקבוצה. "אם אין לי מותג כמו ברקוביץ', אז אני מוותר על הפונקציה הזו. בית הלחמי יכין את הקבוצה לעונה הבאה", אמר זעפרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully