וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה פנתה לחיפה וביקשה לשאול את אנדרסון

21.6.2007 / 13:36

שוחחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, אבל מדובר בעלויות כבדות. אנדרסון עצמו מעדיף לחזור למולדת. כתובות שרוססו בכפר גלים בגנות ראובן עטר יימחקו

הנהלת מכבי נתניה פנתה למכבי חיפה וביררו את מעמדו של הקשר הברזילאי, שאבייר אנדרסון, בקבוצה. בנתניה מעוניינים לשאול אותו לעונה במקום מזואה אנסומבו. נתניה אף פנתה למנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, שפירט להם את העלויות, אך בנתניה עדיין לא יודעים אם יוכלו לעמוד בהן.

בחיפה החליטו שאנדרסון לא ימשיך בקבוצה. כפי שנכתב בוואלה! ספורט, אנדרסון לא זומן לפתיחת האימונים של הקבוצה. בחיפה מנסים להבהיר לקשר שימצא קבוצה אחרת. בנתניה עדיין לא יודעים אם יוכלו להחתימו משום שהחוזה של אנדרסון, לשלוש השנים הבאות, מסתכם בעלות כוללת של כמיליון דולר, והוא אינו תלוי בהישגי הקבוצה בליגה.

כך או כך, בימים האחרונים הואץ הניסיון למצוא לאנדרסון קבוצה בחו"ל. סוכנו, פיני זהבי, מנסה למצוא לו קבוצה בדרום אמריקה. אנדרסון מחזיק במספר הצעות מברזיל, ויתכן שכבר בשבוע הבא יתקדם המשא ומתן. "אופציה הטובה ביותר בישראל היא נתניה, אבל יכול מאוד להיות שהוא ישחק בברזיל", אמרו גורמים בחיפה.

אתמול גילו אנשי חיפה כי במתקן האימונים בכפר גלים רוססו כתובות בגנות מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ההנהלה ביקשה מהצוות הלוגיסטי למחוק את הכתובות. "אין לנו מושג מי ריסס את הכתובות האלה, אבל בטח שלא מדובר באוהדי חיפה", אמרו.

יעקב שחר יחזור היום מחופשה בחו"ל, אבל הוא לא צפוי להיפגש עם עמוס לוזון בעניין עומר גולן. הפגישה צפויה בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully