וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט הטיל וטו על טרייד לבוסטון

גיל קדרון

22.6.2007 / 12:54

מינסוטה הגישה לסלטיקס הצעה בעבור הפורוורד, אבל זה סירב בטענה שאינו מעוניין לשחק בקבוצה. פיניקס עדיין הפייבוריטית לזכות בשירותיו

למרות ההכחשות של הג'נרל מנג'ר של מינסוטה קווין מקהייל, לכולם כבר ברור שקווין גארנט לא ישחק בעונה הבאה במדי הטימברוולבס, והמועדון מחפש לו טרייד. לאור העובדה ש-KG נשאר במועדון מאז שנבחר חמישי בדראפט של 1995, בהנהלה מתחשבים בדעתו בנוגע ליעדים המועדפים עליו.

היום (שישי) התפרסם באמצעי התקשורת בארה"ב שהפורוורד סירב להגיע לבוסטון, וזאת אחרי שהוולבס הגישו לדני איינג' הצעה לשלוח לעיר השעועית את גארנט, בתמורה לאל ג'פרסון, וולי שצ'רביאק (אקס מיני), ת'יאו רטליף (חוזה נגמר), סבסטיאן טלפייר והבחירה החמישית. למרות שבמזרח החלש השילוב של פול פירס וגארנט עשוי להספיק בשביל להעפיל לגמר, כעת נראה שזה לא ייצא אל הפועל.

הקבוצה אליה הוא רוצה להגיע היא פיניקס, שם השמועות מספרות על עסקה אפשרית בתמורה לאמארה סטודמאייר והבחירה הראשונה של אטלנטה (ששייכת לפיניקס) ב-2008, אולם הסאנס עובדים שעות נוספות בניסיון להביא את KG מבלי לוותר על אמארה, אולי בטרייד עם קבוצה שלישית, כשהשחקן ממנו מעדיפים להיפטר הוא שון מריון. אחת הסיבות ש-KG מעוניין בפיניקס היא החברות בינו לבין נאש, ואמונה של הפורוורד כי הרכז הקנדי הוא אחד השחקנים הטובים ב-NBA.

"הטרייד לבוסטון לא יתקיים", אמר סוכנו של גארנט אנדי מילר. "אם יהיה טרייד, בוסטון היא לא אחת הקבוצות שאנחנו רוצים להגיע אליהן". לביג טיקט יש אופציה יציאה מחוזהו בתום העונה הבאה, ולכן הקבוצה שתזכה בשירותיו לא תסכים לטרייד אלא אם כן תקבל מהשחקן מסרים ברורים שהוא אינו מתכוון לעזוב, ויחתום על הארכת חוזה.

ביום רביעי אמר מקהייל, "אני יכול לומר שאנחנו ממש לא מסתובבים בליגה כדי למכור את גארנט", וזאת לאחר שאיינג' התבטא בראיון ל"בוסטון הראלד", שדיבר עם מינסוטה על גארנט.

חוץ מבוסטון, גם שיקגו כנראה מעוניינת בגארנט. הג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון כבר בדק בעבר את אופציות הטרייד בעבור הפורוורד, ומקור בבולס אומר כי שיקגו מוכנה להעביר את לואל דנג, טיירוס תומאס ופי. ג'יי בראון (בסיין אנד טרייד) בתוספת הבחירה התשיעית בדראפט הקרוב.

גרג אודן רוצה לבלייזרס

פורטלנד טריילבלייזרס מחזיקה בזכות הבחירה הראשונה בדראפט, ומי שמתכונן במרץ למעבר לשורותיה הוא גרג אודן. "כל מה שאני יכול לעשות זה להיות עצמי", אמר השחקן בן ה-19, שכיכב במכללת אוהיו סטייט, וערך אימונים אישיים בפורטלנד, אליה הגיע להתרשמות. אוהדי הבלייזרס כבר לא יכולים לחכות לבואו של האיש הגדול (2.15 מטר) והם ערכו לו קבלת פנים חמה מחוץ לאולם הקבוצה.

הבעלים של פורטלנד פול אלן, והג'נרל מנג'ר קווין פריצ'ארד, צפו באימון האישי שכלל גם את שחקני הקבוצה זאק ראנדולף, ברנדון רוי ולאמרקוס אלדריג'. "נראה שהוא אדם מאוד חיובי, שמגלה איכפתיות לאימוניו", אמר פריצ'ארד, "הוא כישרון יחודי, וזו יכולה להיות הזדמנות גדולה עבורינו אם נשים יד על ילד שכזה". מחר (שישי) מגיע לאורגון כשרון מכללות אחר, קווין דוראנט (18, 2.10 מטר), כדי לעשות קצת כאב ראש לפורטלנד לפני שתבחר מי מהם ב-28 ביוני.

חדשות נוספות

* שחקן גולדן סטייט ווריורס, סטיבן ג'קסון, נמצא אמש (רביעי) אשם בירי ללא סיבה מוצדקת מחוץ למועדון לילה, בסתיו שעבר. ג'קסון חוייב לשלם קנס של 5,000 דולר ואף יבצע 100 שעות בעבודות למען הקהילה. ג'קסון, שעבר בינואר מאינדיאנה פייסרס לקליפורניה, לא התרגש: "עבודות למען הקהילה תמיד היו חלק מחיי".

* סיאטל פיטרה אמש (חמישי) את דייב פנדרגראפט וסטיב רוזנברי, שניים מאנשי המקצוע בהנהלה שלה, במטרה לפנות מקום לסקוט פרי מהפיסטונס, שעתיד להתמנות לעזור הג'נרל מנג'ר של הסוניקס. כזכור, לקבוצה אין עדיין מאמן, ובמקומו של ריק סאנד מונה סם פרסטי מהספרס כג'נרל מנג'ר של המועדון, שמחזיק בבחירה השנייה בדראפט הקרוב, שתניב את קווין דוראנט או גרג אודן.

* מילווקי מימשה את האופציות שלה על שני בני מחזור 2005, אנדרו בוגוט וצ'רלי וילנואבה, ואלו יישארו בקבוצה עונה נוספת לפחות. בקיץ הבא תהיה לבאקס אפשרות להאריך את חוזי הרוקי שלהם בעונה נוספת, אחריה הם יוכלו לקבל הארכת חוזה שתגדיל את כשרם באופן משמעותי.

* זה לא סוד שאנדריי קירילנקו לא היה מרוצה מתפקידו בג'אז בעונה האחרונה, שהייתה חלשה במיוחד. בשלבים מסוימים הוא אף הביע את מצוקתו בפומבי. כעת הבעלים לארי מילר אומר כי "עליו להתבגר", והוסיף: "אולי הוא לא יאהב לשמוע את זה, ואני מצטער על כך, אבל אני עדיין אוהב אותו ומקווה שפשוט יתבגר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully