וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסין הגיש הצעה רשמית על מנצ'סטר סיטי

21.6.2007 / 12:03

ראש ממשלת תאילנד לשעבר ישלם 81.6 מיליון ליש"ט ויקבל את הקבוצה לידיו אם יעבור את מבחן היושר. ברמינגהאם במו"מ עם אוקונור

ראש ממשלת תאילנד לשעבר, טקסין שינוואטרה, הגיש הצעה רשמית לרכישת מנצ'סטר סיטי על סך של 81.6 מיליון ליש"ט. טקסין ישלם על כל מניה של סיטי 40 פאונד, כשהסכום יגיע ל-21.6 מיליון כאלו. 60 מיליון נוספים יגיעו למחיקת חובות.

השיחות עם טקסין החלו כבר לפני כמה שבועות ועכשיו עליו יהיה לעבור את מבחן היושר וטוהר המידות שעובר כל בעלים מיועד של קבוצה באנגליה. לאחרונה הוגשה נגד התאילנדי תלונה בפרשת שחיתות ועליו יהיה להוכיח ששמו נקי.

ברמינגהאם רוצה לחזק את החוד

העולה החדשה לפרמיירליג, ברמינגהאם סיטי, כבר מתכננת את בניית הקבוצה כדי להישאר בליגה הבכירה ושמה בין הכוונות שלה את חלוצה הסקוטי של לוקומוטיב מוסקבה, גארי אוקונור.

מאמן הכחולים, סטיב ברוס, מאוד מעוניין באוקונור ושתי הקבוצות כבר נמצאות במו"מ על העברתו, כשעל פי ההערכות לוקומוטיב תדרוש בסופו של דבר 2.5 מיליון ליש"ט. גם שמן של אברטון, פולהאם ופורטסמות הוזכר בעניינו של החלוץ לאחרונה.

בצ'לסי מרוצים: סוף סוף הם מדורגים בצמרת

צ'לסי סוף סוף זכתה למעמד המכובד של קבוצה שתהיה מדורגת בקבוצה הראשונה בליגת האלופות, ביחד עם יריבותיה האנגליות ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וליברפול. ארבע המדורגות הראשונות הנותרות הן מילאן, אינטר, ברצלונה וריאל מדריד.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, נהג להתלונן על כך שקבוצתו לא דורגה ראשונה במשך השנים ובעבר אמר: "כשאתה מדורג שני תמיד אתה מקבל יריבה חזקה. כשאתה שואל את עצמך מה אתה צריך לעשות כדי לנצח, אתה מבין שאתה צריך להיות מדורג ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully