וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: מתן נאור

שגיא ניר

21.6.2007 / 16:54

הוא מעולם לא היה קלע גדול, אבל מגן בחסד. השאלה היא איך יצליח להתאושש מהפציעה הארוכה. וואלה! ספורט ממשיכה לנתח

מחיר סוכן:

"100 אלף דולר. אין אפס – על איכות צריך לשלם, וגם שר ההגנה של הכדורסל הישראלי צריך להביא לחם הביתה. אז נכון שהוא קצת מוגבל התקפית, והקליעה שלו אולי נפגעה קצת אחרי הפציעה, אבל בלעדיה היינו מדברים על סכום כפול. לפחות".

מחיר אמיתי:

50 אלף דולר. מתן נאור הוא שחקן אינטליגנטי, חוטף נהדר ושומר מצוין, אבל גם מוגבל התקפית, וכל זה נכון עד הפציעה הקשה שספג בעונה שעברה, ממנה עדיין לא ברור איך ואם הוא יחזור לעצמו. חוץ מזה, גם בסכום הזה הוא עדיין ירוויח לא רע יחסית למה שמשלמים לישראלים בליגת העל, אפילו שמדובר בפחות ממה שהתרגל לקבל בשנים האחרונות.

הבטחות הסוכן:

"לא יהיו לך שחקנים כמו מתן נאור. הוא מחוייב לקבוצה, לויאלי למערכת, נותן את כל כולו על המגרש ואין בו טיפת אגו. משחק ההגנה שלו הוא באנקר, וברגע שהוא יחזיר לעצמו את הקליעה (זה רק עניין של זמן), אל תתפלא אם תקבל ממנו משחקים של תשע שלשות, כמו מול עפולה בתחילת העונה שעברה. גם ככה אתה הולך לצרף ארבעה זרים שכל אחד מהם יצטרך את הספייס והזריקות שלו. אם אתה רוצה להיות רגוע מבחינת הגנה ולכידות קבוצתית - מתן נאור הוא דבק שאתה לא יכול לוותר עליו".

הדברים שהסוכן לא יגיד לכם:

הפציעה הקשה בכתפו הימנית של מתן נאור הפכה אותו לסוג של חתול בשק בשוק השחקנים הנוכחי. את העונה הנוכחית הוא פתח, אמנם, בכושר קליעה מדהים שהתווסף לתכונות המוכרות כמו מוטת הידיים הארוכה והדומיננטיות ההגנתית, אבל נאור שאחרי הפציעה הראה המון הססנות וחלודה, וניכר בו כי הוא מתקשה להתאושש מאותה פציעה. כתוצאה מכך, הוא לא הצליח לשוב אל הרוטציה של דן שמיר, שיכול היה לנצל את הסיבוב השלישי כדי לנסות ולהחזיר אותו לעניינים.

בלי קשר לטרגדיה של העונה האחרונה, נאור מעולם לא היווה פטור התקפי משמעותי, ובענף יש לא אנשי מקצוע לא מעטים שטוענים שמדובר בשחקן המוערך יתר על המידה. עם יכולות התקפיות שמסתכמות בזריקה לשלוש מהמקום, ומשחק הגנה שנשחק בשל הפגיעה בפיסיות, נאור איבד לא מעט מכוחו. בעיקר בשוק השחקנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אלטרנטיבות על המדף:

גיא פניני (יעיל הרבה יותר התקפית), ניצן חנוכי (נייד יותר, עדיין לא בשל), ברק פלג (לעונה אחרונה, בהזדמנות!)

שורה תחתונה:

מתן נאור הוא מה שנקרא "שחקן של מאמן". ארז אדלשטיין לקח אותו איתו לרמת גן, הפועל ת"א וירושלים, וגם מאמן הנבחרת צביקה שרף לא מוותר על הנחישות וההתמדה שלו. ובצדק. נאור הוא מאותם שחקנים של עבודה קשה, וברגע שאתה מבין שמהלכים וירטואוזיים בהתקפה הוא לא יספק לך, קל להסתפק במנה ההגנתית הקבועה מדי ערב. עוגן הגנתי כמו נאור הוא פונקציה שקשה לוותר עליה, ודאי בקבוצות עמוסות אגו כמו ירושלים של שתי העונות האחרונות, אלא שנאור הנוכחי מעלה לא מעט סימני שאלה בעקבות הפציעה הקשה היא, שההתאוששות ממנה היא בעיקר מנטאלית. בעידן בו שולטים בכדורסל גארדים-סקוררים האמריקאים, הצורך בשחקנים משלימים מסוגו של נאור רק גדל. השאלה אם נאור הנוכחי מסוגל למלא את הצורך הזה.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully