וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה צפוי לעבור לבית"ר עד סוף השבוע

אסף שקד

21.6.2007 / 10:38

שוער מכבי ת"א קרוב לסיכום עם האלופה, נמני ידרוש כ-350 אלף דולר. בעוד כשבוע תדע בית"ר את מי תפגוש במוקדמות ליגת האלופות

שוער מכבי ת"א, טברטקו קאלה, צפוי להצטרף כבר מחר (שישי) לבית"ר ירושלים לאחר שביומיים האחרונים התנהלו שיחות בינו לבין הצהובים מהבירה. השיחות הוגדרו כטובות מאוד ובמהלכן הושג סיכום על תנאיו של השוער אצל האלופה.

אמש (רביעי) הושגה התקדמות גם במו"מ בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א בנוגע למחירו של כרטיס השחקן כשסכום העברה צפוי לנוע סביב 350 אלף דולר. הצהובים, שרצו בנוסף לסכום לצרף גם מספר שחקנים של האלופה, יסתפקו ככל הנראה לבסוף רק בירוקים.

ההערכה היא כי כבר ביום ראשון בבוקר יגיע השוער הקרואטי לבית וגן ויערוך את אימון הבכורה בבית"ר ירושלים. במקביל ממשיך הצוות המקצועי של הקבוצה לחפש שוער שני לקבוצה, כשרפי כהן ממשיך להיות המועמד המוביל.

בבית"ר אישרו היום כי קיבלו הצעה לצרף את החלוץ הקונגולזי שבאני נונדה לקבוצה, אך אין בכוונתו של הצוות המקצועי להיכנס למשא ומתן עם השחקן. החלוץ בן ה-30 ששייך לרומא, עבר מספר פציעות קשות במהלך הקריירה שלו אך עדיין נחשב לאחד השחקנים הגדולים בקונגו. גורם בבית"ר התייחס לנושא: "גם נונדה זה שם שהוצע לנו אך אין בכוונתנו לצרף אותו לקבוצה".

את מי תפגוש בית"ר במוקדמות צ'מפיונס?

הגרלת שני הסיבובים הראשונים של ליגת האלופות תיערך ביום שישי הבא, ה-29 ביוני בשוויץ. אחת מהמשתתפות תהיה כמובן בית"ר ירושלים. בית"ר תיכנס למפעל מהסיבוב השני, שמשחקיו ייערכו ב-31.7 וב-1.8 ומשחקי הגומלין שבוע לאחר מכן.

מבין הקבוצות אותן עשויה לפגוש הקבוצה של יצחק שום וגיורא שפיגל בסיבוב השני ניצן למצוא קבוצות חזקות כשחטיור דונייצק, רד בול זלצבורג, ריינג'רס ובשיקטאש, אך גם קבוצות שאם תוגרל נגדן, בית"ר תהיה פייבוריטית: לובין (פולין), דברצ'ן (הונגריה) ואחרות.

בסיבוב השלישי והאחרון לפני שלב הבתים יחכו לאלופה הישראלית, אם תעפיל, אייאקס, בנפיקה, סביליה, ולנסיה, ארסנל, ליברפול ואחרות. הקבוצות היותר נוחות בסיבוב הזה יהיו דינמו בוקרשט, פ.צ ציריך, וא.א.ק אתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully