וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השישי של בוקה או השלישי של גרמיו?

19.6.2007 / 17:47

הברזילאים יארחו את הארגנטינאים בגומלין גמר הליברטדורס (03:40, ספורט 2), כשבוקה אוחזת ביתרון מבטיח 0:3 מהמשחק הראשון

משחק הגומלין בגמר גביע הליברטדורס ייערך הלילה (03:40, ספורט 2) כאשר גרמיו תארח במגרשה את בוקה ג'וניורס. המשחק הראשון נסתיים בניצחון הארגנטינאים 0:3 בבומבונרה.

כדי להביא לברזיל את הגביע הנכסף (המקביל לגביע האלופות של אירופה) תצטרך גרמיו לחולל היסטוריה, שכן אף קבוצה לא הצליחה לחזור ב-47 גמרי המפעל מפיגור בן שלושה שערים. שתי קבוצות הצליחו לעשות זאת אחרי פיגור בן שני שערים. "שלושה שערים זה באמת הרבה" אמר חלוץ גרמיו אמורוסו "אבל זה אפשרי. נצטרך את עזרת הקהל".

אם בכל זאת לא תצליח גרמיו, שמחפשת גביע שלישי, לעשות את המהפך הנדרש, הרי שבוקה תזכה בגביע מספר 6 בתולדות המועדון ורביעי בשבע שנים. שחקניו של רוסו הטילו יהבם על הגביע הכי נחשב בדרום אמריקה, לאחר שחוו שנה קשה, עם הפסד אליפות האפרטורה במשחק המכריע ואיבוד התואר לסן לורנסו בקלאוסורה.

"המשחק הראשון היה נהדר מבחינתנו והשגנו יתרון גדול" אמר שוער הקבוצה מאורציו קארנטה. ייתכן שיהיה זה משחקו האחרון של הכוכב חואן רומן ריקלמה בבוקה לעונה הנוכחית. כזכור, הארגנטינאי הושאל בפברואר 2007 על ידי קבוצתו הספרדית, ויאריאל, לקבוצת נעוריו.

שחקן נוסף שייעשה את הופעת הפרידה שלו, אבל בגרמיו, הוא לוקאס. הקשר הפנטסטי יעבור בעונה הבאה לליברפול וגם הוא ינסה להביא מתנת פרידה מתוקה לפורטו אלגרה לפני שהוא עוזב. "זה יהיה אדיר לעזוב עם תואר" אמר לוקאס "זה דבר שחלמתי עליו כל הזמן".

כהכנה למשחק, כ-80 אוהדי גרמיו זרקו נפצים, צעקו והשתוללו בשתיים בלילה מתחת למלון בו משתכנים שחקני בוקה, על מנת להקיצם משנתם. שוטרי פורטו אלגרה הצליחו לבסוף לפנות את המתפרעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully