וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מחכה לעומר גולן

לי בוץ

20.6.2007 / 20:00

הצהובים ממשיכים להתאמן בסגל חסר, כשעתידם של משה ביטון, טברטקו קאלה ויאניק קאמנאן לא ברור. נמני שוב לא התאמן. פרץ מתקרב לק"ש

מכבי ת"א החליטה לחכות לעומר גולן מספר ימים נוספים ותמתין לתשובה סופית ממכבי פ"ת עד ליום הראשון הקרוב, אז תפתח את אימונה הרשמיים עם כל שחקני הסגל ושחקני הנבחרות, שעדיין נמצאים בחופשה.

כזכור, הצהובים הגישו לפ"ת הצעה תמורת החלוץ על סך מיליון דולר ושני שחקנים מהקבוצה, אך פ"ת קבעה תג מחיר של שני מיליון דולר על החלוץ. מכבי העלתה את ההצעה ל-1.3 מיליון דולר יחד עם השחקנים, והבהירה כי מדובר בהצעה האחרונה בהחלט.

פגישה נוספת התקיימה הערב (רביעי) בין הג'נרל מנג'ר החדש של מכבי, אבי נמני, לראשי בית"ר ירושלים בעניינו של טברטקו קאלה. הפגישה הוגדרה כטובה על ידי שני הצדדים ואם לא יתרחשו אירועים חריגים, קאלה יעבור לטדי כבר בימים הקרובים.

בינתיים, השוער המשיך להתאמן בקרית שלום גם היום, כשיאניק קאמנאן, שטרם חתם על חוזהו בקרית שלום, התאמן אף הוא כרגיל. קאמנאן, שסיכם את תנאיו לשנתיים במכבי ת"א, ממתין לשחרור ממכבי הרצליה, כשלטענת אריאל שיימן, הצרפתי מחזיק בחוזה לעוד שלוש שנים בקבוצתו.

אבי יחיאל ויוסי שבחון, שהיו חלק מסגל נבחרת ישראל במהלך הפגרה, הגיעו הערב לקרית שלום וערכו אימון ריצה קל. לעומתם, הקפטן אבי נמני לא התאמן גם היום.

מכבי הודיעה אמש לחלוץ משה ביטון כי היא לא תשחרר אותו ליריבה העירונית הפועל ת"א, שמעוניינת בשירותיו. עם זאת, ביטון לא נמצא בתוכניות של אלי כהן לעונה הקרובה והוא עשוי לעבור לבני יהודה. ניצן שירזי כבר הביע את רצונו לראות אותו בשכונה בעונה הבאה.

שחקן נוסף שנמצא בדרכו החוצה מהמועדון הוא עומר פרץ, שקרוב לסיכום בקרית שמונה. העולה הטרייה לליגת העל מעוניינת בשירותיו של החלוץ, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקרית שלום, אך לא נמצא בתכניות של אלי כהן. פרץ, שהוזכר כאחד מהשמות המועמדים לעבור בעסקת החליפין על עומר גולן, לא שש להגיע לאורווה ומעוניין לשחק בעונה הבאה בצפון. הערב התקיימה שיחה נוספת בין סוכנו של השחקן, יוסי גאייר, לראשי קרית שמונה, שהוגדרה כטובה, וכעת מחכים הצדדים לפתיחת המו"מ מול מכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully