וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה: "גאה שהגעתי לאליפות אירופה דרך נתניה"

20.6.2007 / 16:59

אמיר טגה מסכם עונה מצוינת ומתכונן לעתיד: "מקווה שנגיע כמה שיותר רחוק בגביע אופ"א". חן עזרא, קפטן נבחרת הנוער, חתם בקבוצה

אמיר טגה סיים השבוע עונה מצוינת. אחרי שסיים עם מכבי נתניה במקום השני והיה שותף להעפלה ההיסטורית לגביע אופ"א, שיחק טגה עם הנבחרת הצעירה באליפות אירופה. היום (רביעי) סיכם הקשר את העונה בראיון לאתר הרשמי של מכבי נתניה.

"בחיים לא הייתי במעמד כזה של אליפות אירופה", אמר טגה על החוויה בהולנד, "זה היה מרגש ושונה ממה שאנחנו רגילים לראות בישראל, הן מבחינת הארגון המופתי, הסדר והדיוק בפרטים. פגשתי שם את השחקנים הכי טובים באירופה בגילנו, שזה מרגש וחוויה בפני עצמה".

"לא שכחתי לרגע מאיפה באתי", המשיך טגה, "ואפילו אמרתי למאמן הכושר, סיני מאירי (מאירי עבד לפני שנתיים במכבי נתניה) כמה זה מדהים ששנינו הגענו לנבחרת ממכבי נתניה. מאוד ריגש אותי שאני בנבחרת ולא הגעתי מקבוצה כמו מכבי חיפה או בית"ר ירושלים, אלא ממכבי נתניה, שבעצמה סיימה מעל מכבי חיפה העונה. זו הייתה גאווה גדולה".

"שמחתי מאוד לדעת שבהופעה שלי שם אני עושה את הוריי מאושרים, זה מילא אותי מבפנים", סיפר הקשר המוכשר, "אני מקווה שייצגתי בכבוד גם את העדה האתיופית ממנה אני מגיע והבאתי גאווה גם לעדה וגם למשפחה".

"נסענו להולנד באמונה שלמה שאנחנו יכולים להגיע לחצי גמר ואף יותר, לא נסענו לטייל", אמר טגה, "ברמות האלה אם אתה לא כובש במספר ההזדמנויות הבודדות שיש לך במשחק אז אתה בבעיה. לא נפלנו מאף קבוצה ששיחקנו מולה וגם שיחקנו טוב שני המשחקים הראשונים, כשהמשחק השלישי מול פורטוגל לא משקף את היכולת האמיתית שלנו".

לאחר מכן התייחס טגה לעונה המצוינת שעבר בנתניה. "לא האמנתי שנסיים במקום השני, חשבתי שנסיים במקום השלישי או הרביעי, שגם זה הישג אדיר", אמר טגה, "יש פה צוות שחקנים שלא היה במכבי נתניה כבר שנים, הצוות המקצועי והשינויים שנעשו במועדון קידמו את הקבוצה, גוטמן עשה את ההגנה וראובן עטר דאג לחבר את ההגנה וההתקפה יחד עם שמחת חיים וביטחון".

"אני מקוה שנגיע כמה שיותר רחוק בגביע אופ"א", סיכם טגה, "ויחד עם זאת לא ליפול בליגה, כמו שקרה ללא מעט קבוצות שהתמודדו בשתי הזירות. החלום הבא שלי באופן אישי הוא להגיע לנבחרת הבוגרת".

חן עזרא חתם בקבוצה

קפטן נבחרת הנוער של ישראל, חן עזרא, חתם היום (רביעי) לארבע עונות במכבי נתניה. השחקן העדיף את נתניה למרות שהיו לו הצעות ממספר מועדונים אחרים בישראל. עזרא, שמגיע מנס טוברוק, אמר היום לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למשפחת מכבי נתניה אותה העדפתי על פני הצעות ממכבי ת"א ומכבי חיפה בגלל שאני מאמין שביחד עם מועדון גדול כמו מכבי נתניה אוכל להתקדם ולהגיע להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully