וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאי סדרים כספיים באינטר

20.6.2007 / 17:45

ראשי האלופה האיטלקית נחקרים על התנהלותם הכספית בשנים 2003 עד 2005, אך לא צפויים להיענש. פיזארו נשאר ברומא

נשיא אינטר מאסימו מוראטי וסגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני נחקרים בימים אלה בשל החשד לאי סדרים כספיים במועדון בין השנים 2003 ל-2005. ה"קוביסוק", שהוא הגוף האחראי על בקרת התקציבים בכדורגל האיטלקי, מסר כי אינטר לא סיפקה את הביטחון הכלכלי הדרוש על מנת לפתוח את עונת המשחקים 2005/06.

כזכור, בעונה זו זכתה אינטר באליפות, אך רק לאחר החלטת בית המשפט, שפסל את אליפותה של יובנטוס. בעונה שאחריה, 2006/07, זכתה אינטר באליפות, הפעם בזכות יכולתה על המגרש הירוק. ככל הנראה, אינטר לא תועמד לדין על העבירות ולא תיענש.

פיזארו נשאר באולימפיקו

רומא השלימה את רכישת כרטיס השחקן של שחקנה בעונה שעברה, דוד פיזארו. הרומאים נאלצו לשלם כ-6 מיליון יורו (יותר מ-30 מיליון שקל) לקבוצתו הקודמת של פיזארו, אינטר. הצ'יליאני היווה בעונה החולפת גורם מכריע בהצלחתה של רומא, כשעזר לה לסיים במקום השני. התקשורת האיטלקית מעריכה כי עסקה זו תוביל לאחת נוספת, בה כריסטיאן קיבו, מגינה הרומני של רומא שהוזכר גם כמועמד לברצלונה, יעבור לאינטר.

רוי קין מחכה ליובה

יובנטוס תפגוש את סנדרלנד, קבוצתו של רוי קין, כחלק ממסע הכנה לעונה שעושה הקבוצה באנגליה. המפגש ייערך ב-4 באוגוסט. שחקן ההגנה הקרואטי של יובה, רוברט קובאץ', לא יעבור, ככל הנראה, לאלופת ארצו, דינאמו זגרב. קובאץ' דרש מזאגרב כ-8 מיליון דולרים עבור שלוש שנים, אך הבנקים הקרואטים לא הסכימו לספק בטחונות עבור החוזה.

* יובנטוס מכרה לפיורנטינה את המגן פדריקו בלזרטי תמורת 3.8 מיליון יורו. כמו כן, יובה השלימה את רכישתו של הבלם כריסטיאן מולינרו מסיינה (שילמה 2.5 מיליון על 50 האחוזים הנותרים מכרטיס השחקן שלו), שחתם לחמש שנים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully