וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: אפיק נסים

שגיא ניר

20.6.2007 / 15:18

האם הוא עדיף על גארד אמריקאי, למה הוא לא הפך אף פעם לשחקן מוביל וכמה כסף הוא באמת שווה. וואלה! ספורט מנתחת את המלפפון משטראסבורג

מחיר סוכן:

"200 אלף דולר (בארץ). אין אפס – הבחור משחק כבר ארבע שנים ברמות הגבוהות של אירופה, ואם לא הגעגוע לסביח של עובד בגבעתיים, לא היינו מדברים עכשיו בכלל. עם רזומה של אליפות צרפת ועונה ביול"ב קאפ, יש לך גארד ישראלי יותר טוב ממנו?"

מחיר אמיתי:

120 אלף דולר (בארץ). אי אפשר להתעלם מהרקורד של אפיק בארבע השנים האחרונות, אבל מספרים של 10 נקודות ופחות משלושה אסיסטים למשחק הם עדיין לא סחורה שתגרום לקבוצה ישראלית לשבור את התקציב. אם לא החוק הרוסי, אפשר היה למצוא גארד אמריקאי זול יותר.

הבטחות הסוכן:

"הבחור הוא מקצוען אמיתי, אף פעם לא יעשה לכם בעיות, ואחרי ארבע שנים של התחשלות באירופה, תהיו בטוחים שגם יש לכם על מי לסמוך. 21 דקות משחק בקבוצת צמרת בצרפת זה לא משהו שהולך ברגל, ועם 40 אחוז לשלוש אתם כבר יכולים לשמוע את הצ'אקות שישלשל בסלי הג'ורה בליגת העל. הכדורסל הישראלי אינו משופע בגארדים, בטח כשמדובר ברכזים שמסוגלים לנצח לך משחק גם בקליעה. ואם החוק הרוסי לא ישכנע אותך, אז לפחות תקשיב לקולות של המשפחה של אפיק. נמאס לו כבר מהבאגט והקממבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הדברים שהסוכן לא יגיד לכם:

אפיק נסים מהיר כמו שד, "חוצפן" חיובי וקלע אבסולוטי, אבל גם הוא יודע שהיום הוא היה צריך להיות במקום גבוה יותר – לפחות מבחינת התודעה הישראלית. האיש שהושווה בגיל הנוער לעדי גורדון, וגרף שתי מדליות אירופיות עם הקאדטים והעתודה, עדיין לא שיחק בקבוצה משמעותית בישראל, וגם במדי הנבחרת הלאומית היה רחוק מלהרשים.

אין לגרוע מההתאקלמות שלו בליגה הצרפתית הלא פשוטה, ובשטראסבורג עדיין זוכרים ששלוש השלשות שלו הן שהביאו לקבוצה את האליפות לפני שנתיים, אבל רקורד כשחקן מוביל, או יכולות פנומנליות בניהול משחק, הוא עדיין לא הוכיח.

אלטרנטיבות על המדף:

מאיר טפירו (איטי יותר, אך גם מגוון יותר, משפיע יותר על המשחק), דרור חג'ג' (לא פחות דינמי, קולע פחות טוב, אבל סחורה מוכחת בישראל), רביב לימונד (גם חודר וקולע נהדר, גם אצלו יש עדיין עבודה על ניהול המשחק), יוגב אוחיון (אולי יום אחד, אם ישפר את הקליעה).

שורה תחתונה:

היציאה אל ההזדמנויות המקצועיות והכלכליות של אירופה היא אופנה נחשקת בישראל בשנים האחרונות, וטוב עשה אפיק נסים שניצל את הצ'אנס שניתן לו לעשות את זה כבר בגיל 22. החישול האירופי, שמתבטא אם תרצו גם בשפם המעוצב שעל שפתו העליונה, קידם ודאי את הקריירה של נסים, אך הפך אותו לסוג של חתול בשק מבחינתו של הקהל הישראלי.

ואם לא די בסיקור העלוב לו זוכה הכדורסלן האירופי מעבר לים, הרי שהעובדה שאפיק לא בלט בקמפיינים האחרונים של הנבחרת (ובאחרון שבהם גם מיהר לבקש שיחרור) לא ממש סייעה לו בבניית המוניטין. נסים הוא שם מוכר בצרפת, ושם תימצא ודאי הקבוצה שתחפוץ בו. בארץ, פרט למכבי ת"א וירושלים, אין קבוצה שתוכל לעמוד בשכרו.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully