וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובפימי מרטינס ניצל מנסיון רצח

20.6.2007 / 10:30

חלוץ ניוקאסל נחלץ בדרך נס מיריות לעבר רכבו במולדתו בניגריה. אלן שירר זועם על ההתעניינות של הקבוצה בקרייג בלאמי

אובפימי מרטינס, חלוצה הניגרי של ניוקאסל, סיפר הבוקר (רביעי) בריאיון ל"סאן" כי בביקורו האחרון במולדתו בניגריה הוא נחלץ בדרך נס מתקרית ירי. חלוץ נבחרת ניגריה נסע במרצדס שלו בבירה לאגוס כשלפתע נפתחה לעברם אש. מרטינס יצא מהתקרית ללא פגע, אך חברו שישב לצידו ברכב נפצע.

"היורים לא התכוונו לשדוד אותנו, אלא פשוט להרוג את כל מי שהיה ברכב", סיפר מרטינס. "חשבתי שאני עומד למות, הם התנהגו כמו רוצחים מקצוענים, זה היה גיהנום. אני לא יודע איך הצלחתי לחמוק משם, אולי מישהו למעלה אוהב אותי יותר ממה שאני מסוגל לדמיין". התקרית גמרה למרטינס לשקול את ביקוריו העתידיים בעיר הולדתו. "אני כבר לא מרגיש בטוח בלאנוס".

שירר זועם על מועמדותו של בלאמי לניוקאסל

אחת מאותן שמועות רבות הנזרקות לחלל האוויר בימי הקיץ השוממים של עונת המלפפונים בפרמייר ליג הצליחה להוציא את אלן שירר משלוותו. חלוצה הוותיק של ניוקאסל קרא על האפשרות שקרייג בלאמי, חלוצה של ליברפול, יחזור לניוקאסל אחרי שעזב את המועדון בטריקת דלת לפני שנתיים.

שירר נחרד מעצם המחשבה שהוולשי הבעייתי יחזור ללבוש את מדי המגפייז. "האם אף אחד לא למד כלום מההיסטוריה של בלאמי?" אמר שירר. "אם רפא בניטז היה מברר איתי לפני שהוא החתים אותו הייתי מספר לו בדיוק מיהו קרייג בלאמי. אני מאוד מקווה שאין אמת בשמועות הקושרות אותו לניוקאסל".

שירר סיפר כיצד נודע לו על השמועה: "הייתי בחופשה בצרפת והצצתי בעיתון. עד אותו רגע היה לי יום נפלא, אבל ברגע שראיתי את הידיעה הזו חשבתי לעצמי 'עכשיו אני צריך עוד משקה באופן דחוף', ואז שתיתי עוד כמה משקאות".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully