וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד וסרביה בגמר היורו

20.6.2007 / 23:26

המארחת גברה על אנגליה 12:13 בפנדלים אחרי 32 בעיטות, כולל שער שכפה הארכה בדקה ה-89. סרביה ניצחה 0:2 את בלגיה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות נכנסה היום (רביעי) לשלביה הסופיים, עם שני משחקי חצי הגמר. במשחק הראשון המארחת הולנד גברה על אנגליה 12:13 בתום דו קרב דרמטי בבעיטות מ-11 מטר. בחצי הגמר השני גברה סרביה 0:2 על בלגיה.

הולנד - אנגליה 12:13 (1:1 בתום 120 דקות)

איזו דרמה קיבלנו היום בהירנביין. כשהולנד השוותה ל-1:1 מול אנגליה בדקה ה-89 וכפתה הארכה, חשבנו שהדרמה הגיעה לשיאה, אבל למעשה ההצגה רק התחילה. שתי הקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מ-11 מטר, שבסופן העפילה הולנד אחרי ניצחון 12:13, שהגיע רק אחרי 32 (!!!) בעיטות סוחטות עצבים.

26 אלף צופים גדשו את האיצטדיון בהירנביין, וציפו לראות את הכתומים ממשיכים את השליטה שלהם בטורניר בדרך לגמר נוסף וזכייה בתואר שני ברציפות.

בדקה ה-39 הקהל המקומי השתתק, לאחר שלירוי ליטה, החלוץ האנגלי המצוין, השתחרר היטב ובעט חזק מתוך הרחבה. השוער ההולנדי הדף לא טוב, והכדור הרעיד את הרשת. 0:1 מפתיע לאנגליה.

ההולנדים השתלטו על המשחק, לחצו, ניסו, אבל לא הצליחו לכבוש. בדקה ה-89 סוף סוף הגיע השוויון. ריגטרס כבש במספרת יפה מתוך הרחבה ועשה צדק על המתרחש במגרש. 1:1, שתי הקבוצות הולכות להארכה.

ההולנדים, אגב, לא עצרו את המשחק בתחילת המהלך שהוביל לשוויון, למרות פציעה של הבלם האנגלי טיילור. היה זה עונש סמלי לנבחרת האנגלית, ששחקניה לא עצרו במשחקם הקודם מול סרביה, וכבשו על אף ששחקן סרבי שכב שרוע על הדשא.

בהארכה, בכל אופן, האנגלים התגוננו בבונקר חסר פשרות, והגיעו פצועים ומוכים לפנדלים. גם טיילור הפצוע, שדידה לאורך כל ההארכה, הצליח לכבוש את הפנדל שלו כשהוא חצי צולע, אבל את המסורת האנגלית, שמחייבת הפסד טרגי בפנדלים, קשה לשבור. אנטון פרדיננד החטיא אחרון, וראה חבורת הולנדים צוהלים. אולי בפעם הבאה.

סרביה - בלגיה 0:2

סרביה, שגברה בבית המוקדם על צ'כיה ואיטליה, רוצה לעשות היסטוריה ולזכות בגביע לראשונה בתולדותיה. היום חניכיו של דיוקיץ' ניצלו את התשישות הבלגית (שמונה משחקני ההרכב שלה שיחקו ארבעה משחקים מלאים בעשרה ימים), כדי להבטיח מקום בגמר.

כבר בדקה הרביעית עלו הסרבים ליתרון, אחרי שכדור חופשי של אלכסנדר קולרוב חלף על פני כל ההגנה הבלגית, כולל השוער, וקבע 0:1. הבלגים לחצו והגיעו לכמה הזדמנויות, אבל דווקא הסרבים כבשו במתפרצת בדקה ה-88, עם שער של דראגן מרדיה שהבטיח את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully