וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפורטה: "רייקארד, רונאלדיניו ואטו נשארים"

20.6.2007 / 11:44

נשיא ברצלונה מתכוון לשמור על השלד הקיים, וממפה את הרכישות הצפויות הקיץ. החתימה של יאיא טורה קרובה, הנרי עדיין בתמונה

נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה שם סוף לספקולציות על התפרקות הקבוצה ובנייתה מחדש לקראת העונה הבאה, כשהבהיר במסיבת עיתונאים אמש (שלישי) שרונאלדיניו, סמואל אטו ופרנק רייקארד ימשיכו גם ב-2007/8. "הם לא למכירה", אמר לפורטה. "והם הבטיחו לי שהם רוצים להישאר. כל ההנהלה והצוות המקצועי רוצים לראות את רונאלדיניו ואטו איתנו. לגבי רייקארד, הכי טוב למועדון שהוא ימשיך. הוא למד מהטעויות שביצע העונה, וחדור מוטיבציה לתקן אותן".

אז מה מתוכנן לקיץ בקטלוניה? "אנחנו צריכים מגן שמאלי, בלם, קשר או שניים, וחלוץ אחד או שניים", הסביר הנשיא. "אנחנו מאוד מאוכזבים מאובדן האליפות והגביע, וברמה מסוימת כולנו אשמים. האנשים שההתנהגות שלהם איכזבה אותי שמעו את זה ממני".

בין לבין, בתקשורת הקטלונית מדווחים כי יאיא טורה ממונאקו קרוב לבארסה, אליה יגיע בתמורה ל-9 מיליון יורו. טורה הוא קשר גבוה (1.87 מטר), חסון (80 ק"ג) וצעיר (24), בדיוק מה שמרכז השדה של הקמפ נואו צריך. העיתון "ספורט" יצא בכותרת "ההסתערות על הנרי", בה הוא מתאר איך הצרפתי יצטרף לכחול-ארגמן.

פטריק ויירה, חברו של הנרי לנבחרת צרפת ולשעבר בתותחנים, אישר כי הנרי שוקל עזיבה כשאמר: "אם ארסנל תרכוש שניים או שלושה שחקנים גדולים, זה יוכיח לתיירי שהם מעוניינים להתחרות על תארים. במידה ולא, תיירי יהיה חייב לשאול את עצמו מספר שאלות".

* ראשי חטאפה לא מתכוונים לעמוד מנגד בזמן שריאל מדריד מחתימה את ברנד שוסטר. המועדון הודיע כי במידה ויוכח כי המאמן הגרמני אכן סיכם מבעוד מועד את תנאיו בסנטיאגו ברנבאו, הם ינקטו צעדים משפטיים נגד האלופה הטרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully