וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לב צפוי להמשיך בראשל"צ

שגיא ניר

20.6.2007 / 11:45

הפורוורד הישראלי אמור לחתום בקרוב לעונה שניה בקבוצה מעיר היין. עמית בן דוד ומורן רוט מועמדים, אופיר פרחי וטל דן צפויים לחזור

במכבי ראשון לציון ממשיכים לעבוד בשקט על העונה הבאה, ואחרי החתמתם של הזרים בריאנט מרקסון וג'רל בלסינגיים צפוי גם איתי לב לחתום בקבוצה בימים הקרובים. לב (27, 2.02 מ') היה מהגורמים המשמעותיים בקב ההישרדות המוצלח של הקבוצה במחזורים האחרונים של העונה שעברה, וחיפה בכמה משחקים טובים על פתיחת עונה חלשה.

בקבוצה ממשיכים לחפש ישראלי בכיר נוסף בעמדות הגארד, כשהמועמדים הם עמית בן דוד, מורן רוט ועודד שעשוע. בן דוד, שחקן נהריה בארבע השנים האחרונות, שיחק בראשון לציון בעונת 2002/3, והמאמן עדי אזולאי מעוניין מאוד להלביש אותו בכתום. רוט, שהוביל את ראשון לפני שנתיים למקום השלישי, מועמד גם הוא לחזור למרות שהוא מעוניין לנסות ולמצוא לעצמו קבוצה אירופית. במידה והשניים לא יחתמו בקבוצה, צפוי עודד שעשוע להמשיך עונה נוספת.

בראשון מעוניינים בחיים שמעונוביץ', שחזר לקבוצה בעונה שעברה אחרי שנתיים של פרישה והפגין יכולת טובה, ובמקביל צפויים להחזיר הביתה את אופיר פרחי וטל דן, ששיחקו בעונה שעברה בלאומית בהפועל יקנעם/מגידו ומכבי אשדוד. חן גונשור, כוכב קבוצת הנוער, ישחק גם הוא בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully