וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים

22.6.2007 / 12:27

נאום המוקה של פיני גרשון יצא לקהל הרחב באינטרנט, ולכבודו אנו מביאים לכם קטעים בלתי נשכחים שלו ושל מאמנים אחרים בהיסטוריה

בובי נייט

לא צריך להכיר כדורסל מכללות כדי לדעת מיהו בובי נייט. המאמן הותיק, שהדריך כמעט 30 שנה את אינדיאנה לפני שפוטר בבושת פנים, עובד בארבע השנים האחרונות בטקסס טק, שם נרגע מעט. נייט הקפריזי לא היסס מעולם לקלל, להשליך חפצים למגרש ואפילו להרביץ. קטעי המיטב של המאמן - בלינקים שלמטה.

ג'ים מורה

ג'ים מורה היה מאמן קבוצות הפוטבול של ניו אורלינס סיינטס ואינדיאנפוליס קולטס בשנות ה-90 ותחילת העשור. למורה היו שתי התפרצויות זעם כמעט זהות לאחר הפסדים של קבוצותיו. האיש לא ממש יודע לשמור על פאסון. אם יש משהו שצריך מורה לבוא אליו בטענות, זו הסטטיסטיקה שלו: הוא מעולם לא הצליח לנצח משחק פלייאוף.

לי איליה

הקטע הבא הוא קליפ המורכב על גבה של התפרצות הזעם המוכרת ביותר בספורט האמריקאי. בשנות ה-80 נהגה קבוצת הבייסבול של שיקגו קאבס לארח את משחקיה בשעות היום, מכיוון שבמגרשה, ריגלי פילד, לא היו זרקורים. הקאבס היו קבוצה גרועה ביותר, והקהל נהג לקלל את השחקנים. עד שבצהרי יום אחד, אחרי עוד משחק שכלל גידופים מצד האוהדים, התפרץ איליה בצורה חסרת תקדים כנגדם.

ז'וזה מוריניו

את מאמן צ'לסי אין צורך להציג. מוריניו צבר לאורך השנים האחרונות אויבים רבים בשל הצהרותיו הלוחמניות וחוסר יכולתו (ו/או רצונו) לפרגן. בין האויבים שרכש מוריניו נמצאים מאמן ארסנל, ארסן ונגר, ומאמן מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון. בקטעים שלמטה תוכלו לצפות במוריניו מבקר את פרגוסון וגם בפרודיה על הפורטוגלי.

טרפאטוני משתגע

האמת היא, ואנחנו מזהירים, שאת הקליפ הזה אסור רק לשמוע, חובה גם לראות אותו ולקשר את התמונה לקול, כי כשמישהו צועק בגרמנית זה די מעורר זכרונות מבעיתים. בכל מקרה, ג'ובאני טרפאטוני, לשעבר מאמן באיירן מינכן, היה בסערת רגשות לאחר הפסד של הקבוצה ב-1998. הוא יצא בנאום חסר תקדים נגד שחקניו בגרמנית שוטפת, לכאורה, אלא שהשפה שבפיו הייתה עילגת. שימו לב לכתוביות (באנגלית) שמפרשות את דבריו המקוריים, כולל שגיאות ההבעה. קטע בלתי נשכח.

נאום המוקה של פיני גרשון

בשנת 2001, מעט לאחר הזכיה בסופרוליג, הרצה פיני גרשון בפני קציני צה"ל, בו שיגר את "נאום המוקה" המפורסם. גרשון עזב את מכבי ת"א מספר שבועות לאחר הנאום, ושב אליה לאחר שנתיים בלבד של היעדרות. הנאום הזה עלה ליו-טיוב ביום שני האחרון, ומי שלא ראה או שלא יודע במה מדובר מוזמן לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully