וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עידן טל רוצה לחזור לבולטון"

20.6.2007 / 17:20

מכבי חיפה ערכה אימון בכורה, המאמן יודע שהסגל לא סגור. בוזגלו צפוי לעמוד לוועדת משמעת. הקבוצה ספגה רדיוס למשחק אחד ע”ת

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) את האימון הראשון שלה העונה, על אף שאימון הבכורה הרשמי ייערך בחודש הבא, עת יוחתמו הזרים החדשים ויצטרף גם ניר דוידוביץ'.

השחקן הראשון שהגיע למתקן האימונים בכפר גלים היה המצטרף החדש רוני גפני, שהגיע בחולצה ירוקה. גפני בחן את מתקן האימונים המשודרג, ואמר "אני מרגיש באירופה".

מאוחר יותר התראיין גפני לכלי התקשורת ואמר: "אני מתרגש מאוד, זה חלום שלי ושל כל שחקן להגיע למועדון כמו מכבי חיפה. הגעתי לכאן כי רציתי להישאר במאבקי הצמרת ובמאבק על האליפות. אני מאמין בעצמי, ומאמין שהשנה הזו תהיה יפה מהעונה החולפת. המטרה היא להשתפר ולהיות יותר טובים. המטרה היא אליפות".

"יהיה לנו מאבק קשה", יודע גפני, "לבית"ר ירושלים יש יתרון של כסף, והם לא ממש סופרים אותו. נעשה את כל המאמצים כדי לקחת מהם את האליפות".

עוד לפני כן נכנס יניב קטן לשיחה אישית בחדרו של המאמן רוני לוי. לאחר מכן אמר לוי לתקשורת: "אנחנו אומנם מתחילים את האימונים, אבל עדיין לא בצורה רשמית. יש הרבה זמן עד פתיחת הליגה ב-25 באוגוסט. אנחנו לא רוצים לעשות טעויות ולצרף שחקנים רק כי מיהרנו. אני בטוח שמכבי חיפה תהיה קבוצה חזקה מאוד".

לגבי המשא ומתן עם עידן טל ואפשרות צירופו לקבוצה, אמר לוי: "הבנו שהוא מעוניין לחזור לבולטון".

לגבי המגעים עם עומר גולן אמר לוי: "אכן יש מו"מ בינינו למכבי פ"ת, ואני מקווה שהוא יסתיים בצורה טובה. אני מאוד רוצה אותו". על האפשרות שרוסו יחזור למדים הירוקים: "אמרתי את זה כבר בעבר, מבחינתי הוא שחקן שיכול לעזור".

"השאיפות של מכבי חיפה הן תמיד להצליח ולהגיע כמה שיותר רחוק", אמר לוי, "כשאני אראה את הדינמיקה הקבוצתית שלנו, אני אעריך את הסיכויים שלנו לזכות באליפות. אנחנו מכבדים את כל היריבות, אבל משתדלים להתרכז בעצמנו".

עבאס סואן התחיל את האימון בריצה קלה סביב המגרש, לאחר שמתח אמש שריר במשחק של נבחרת השלום. קייסי, גפני וקטן ערכו בתחילת האימון אימון אישי עם מאמן הכושר בוקי ירון.

"בוזגלו ישלם את המחיר"

מאור בוזגלו לא הגיע היום (רביעי) לפתיחת האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים, וצפוי לעמוד לוועדת משמעת. "יש לו חוזה מחייב בחיפה ואם ינסה להפר אותו הוא ישלם מחיר", אמר גורם במועדון.

קודם לכן בוזגלו הציב בפני הנהלת חיפה שורה של תנאים, אך בהנהלת הקבוצה טוענים כי מדובר באבסורד. "לא ראוי ששחקן כדורגל יציב תנאים לקבוצה שלו, במיוחד שמדובר בשחקן צעיר", אמרו גורמים במועדון. חיפה כבר הודיעה במכתב רשמי להפועל פ"ת שהיא מממשת את זכותה לבטל את ההסכם עמה, הקובע כי בוזגלו יושאל לשלוש עונות. כזכור, בהסכם הייתה לחיפה הזכות לבטלו בתום כל עונה והיא, כאמור, בחרה לממש אותה.

אחד התנאים שהציב בוזגלו, באמצעות פרקליטו, עו"ד יואל גולדברג השוהה בחו"ל, הוא לשדרג את שכרו. בוזגלו אמור לשרת במהלך השנתיים וחצי הקרובות בצבא, ועל פי החוק בישראל הוא אמור להרוויח "שכר חיילים", כנהוג בתקנון. בוזגלו טוען כי בידיו אישור מהשלישות הצבאית, המקנה לו את הזכות להרוויח שכר ללא הגבלת סכום.

"אם ייעתרו לדרישות שלנו, מאור יגיע לפתיחת האימונים", אומר אביו של השחקן, יעקב בוזגלו. "שלחנו את המכתב לחיפה, באמצעות בא כוחנו, ואנחנו מחכים לתשובות". בוזגלו טוען כי לאור שיחה שהתקיימה עם המאמן, רוני לוי, מתברר כי חיפה דווקא כן מעוניינת בשורותיו של בוזגלו ותיתן לו את ההזדמנות להתחרות על מקומו בהרכב.

הקבוצה ספגה היום עונש של משחק רדיוס על תנאי ללא קהל למשך עונה אחת על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ההרשעה הגיעה בעקבות זריקת רימון על ידי אוהדי הקבוצה במשחק נגד מכבי הרצליה.

עדכון ראשון: 20.6, 15:46
עדכון אחרון: 20.6, 17:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully