וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: משה ביטון

20.6.2007 / 15:24

יקר או זול, מחמיצן או סקורר, בליין או מקצוען, קבוצה גדולה או קטנה. וואלה! ספורט בוחנת את המלפפון שמכבי ת"א כל כך רוצה לזרוק

מחיר סוכן

"תראה, מכבי ת"א מתה להיפטר ממנו. והם, אתה יודע, נותנים בחינם. רק תיקח מהם את החוזה שלו והוא בחוץ. תן לו 220 אלף דולר, בדיוק כמו שהרוויח בשנה שעברה, וב-440 אלף דולר יש לך חלוץ טבעי עם הרבה פוטנציאל לשנתיים. הרבה? אם מכבי פ"ת רוצה על עומר גולן מיליון וחצי רק על הכרטיס, לא כולל משכורת, ומכבי חיפה אוכלת חצץ עד שהיא מביאה את קדוסי, תעשה לי טובה, זה פינאטס".

מחיר אמיתי

125 אלף דולר בסיס. אם ביטון רוצה להגיע למשכורת שהוא דורש, שיעשה זאת דרך פרמיות ובונוסים, שצריכים להיות מרכיב מרכזי בחוזה שלו. למה? ביטון אמנם צעיר, רק בן 25, אבל כבר עשה לעצמו שם של מחמיצן כרוני. לשים עכשיו 450 אלף דולר על קרן הצבי זה ממש לא חצי חינם, לשלם לו מחצית המשכורת זה כן. הפוטנציאל שם, השערים לא ואם הוא באמת שווה את זה, שיתחיל להוכיח. די נמאס מדיבורים על "חלוץ טבעי", כי חלוץ טבעי צריך למצוא את הרשת ואת זה ביטון לא עושה, בניגוד לשחקנים פחות מוערכים, אבל כאלה שתורמים יותר כמו השלישיה האשדודית. על הגעה למצבים לא מקבלים כסף, ובשנה שעברה ביטון ניצל שוק פרוע שהוכתב על ידי ארקדי גאידמק כדי לקבל חוזה לא מוצדק. אם ביטון ייתן עונה של 15 שערים הוא לא יזכה רק בבונוסים לעונה הנוכחית, הוא יקבל הרבה יותר בעונות הבאות.

הבטחות הסוכן

"תראה, זה נכון שהוא יכול לשגע אותך מול שער ריק ולהרוג ציפורים משני מטרים, אבל חשוב לזכור דבר אחד: הוא עדיין צעיר. עם כל הרעש והטראראם, הוא כולו בן 25. מכבי ת"א גם ככה לא הייתה אף פעם כר פורה לחלוצים, וזה שהוא לא הצליח שם לא אומר עליו משהו רע, אלא על המערכת. תעביר אותו לחיפה ותראה מכונת שערים, בעיקר אם הוא משחק לצד קולאוטי. אליניב ברדה התייבש בחיפה, בא להפועל ת"א ולא הפסיק להבקיע. עונת הפריצה של ביטון חייבת להגיע מתישהו, והמתישהו הזה הוא השנה".

מה הסוכן לא יגיד לכם

שהילד לא גדל אף פעם וספק אם יגדל. שהוא לא מפסיק לבלות עד השעות הקטנות של הלילה ובבסיסו הוא אחלה בחור, רק שקל לגרור אותו לעולם הזוהר. אין שום ספק שהבעיה אצל ביטון היא בראש. זה לא עניין של ביטחון או חוסר ביטחון, זה עניין של להעביר מהמוח הוראות נכונות לרגליים, ונכון לעכשיו מה שהמוח מעביר לרגליים של ביטון הוא לאיזו מסיבה ללכת. בתאוריה הוא מסוגל לתפוס חודש של שמונה שערים ולסיים עונה עם 25, אבל זה נשאר בגדר התיאוריה. מעשית, הוא קיבל שתי הזדמנויות בקבוצות גדולות, מכבי ת"א ובית"ר, ובשתיהן הוא נכשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אלטרנטיבות על המדף

עומר גולן (רכרוכי מעט), ליאור אסולין (אותה שכונה, אבל מוצא את הרשת. רגע - בדיוק סגר בהפועל ת"א), אוהד קדוסי (לא הוכיח את עצמו בליגת העל), יניב עזרן (בפחות כסף הוא הימור טוב יותר), עומר פרץ (השתגעתם?), שלומי ארבייטמן (עוד מקרה ראש, לא תודה).

רווח ממכירה עתידית לאירופה: פראלימני זה באירופה?

שורה תחתונה

הנטיה הטבעית היא להגיד מיד "זבל של חלוץ", "לא שווה את הכסף" וכו', אבל בביטון יש משהו שמחייב כל קבוצה לפחות לעצור לרגע ולבדוק. הוא מגיע להמון מצבים באחד על אחד, הבעיה היא שהוא לא מנצל אותם. יש לו התמצאות, יש לו גם חוש הבקעה, אבל אין לו טיפת ריכוז במוח. דיוק וריכוז הם משהו שבהחלט אפשר לשפר עם אימון נכון ועם שקט נפשי.

השאלה היא רק מי צריך לשים עליו יד. מכבי חיפה זה לונג שוט וצריכים לקרות יותר מדי דברים כדי שהיא תלך עליו, אם כי לה הוא הכי מתאים מבחינת מימוש פוטנציאל. הפועל ת"א יכולה ליצור עבורו קרקע בסביבה תומכת. בית"ר לא תיקח אותו, מכבי ת"א מתה להעיף אותו וגם לנתניה הוא לא יגיע. נשארנו עם הקבוצות הקטנות יותר, ושם הוא פשוט ישמר את השכונתיות שבו ולא ינפק את התפוקה. המסקנה: הפועל ת"א.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully