וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ניצחה בסיבוב הראשון באיסטבורן

19.6.2007 / 18:01

הטניסאית הישראלית חזרה מפיגור 4:0 במערכה השלישית בדרך לניצחון 2:6, 7:5, 4:6 על ליחובצבה הרוסיה. סברנסקי, לוי וסלע הודחו בווימבלדון

הטניסאית הישראלית שחר פאר (16 בעולם) פתחה היום (שלישי) ברגל ימין את עונת הדשא שלה, כשניצחה בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן, אנגליה. פאר עבדה קשה מול אלנה ליחובצבה הרוסיה וכבר הייתה בפיגור 4:0 במערכה השלישית והמכרעת. בסופו של דבר ולא בפעם הראשונה, פאר ביצעה קאמבק מרשים ביותר בדרך לניצחון 2:6, 7:5, 4:6.

פאר תתמודד בסיבוב השני מול אייקו נקאמורה היפנית, שניצחה את ארוואן רזאי הצרפתיה 1:6, 4:6. סיביל באמר האוסטרית, שתתמודד מול פאר בגביע הפדרציה ביולי, ניצחה בצורה משכנעת את מריה קירילנקו הרוסיה 2:6, 3:6.

פאר אמרה בסיום המשחק: "זה ממש מעצבן אותי שאני מכניסה את עצמי למצבים כאלה שאני צריכה לרדוף אחרי היריבה, אני חייבת לנצל הזדמנויות כשאני מובילה בגיימים ביתרונות גדולים. אבל מה שחשוב זה שניצחתי. זו פעם ראשונה שאני מצחת סיבוב ראשון בתחרות הכנה לווימבלדון, אני מרגישה טוב על הדשא ומקווה להמשיך ככה". על היריבה הבאה שלה בטורניר אמרה פאר: "נקמורה שחקנית מנוסה וטובה שאוהבת להכות כדורים שטוחים שמתאימים לדשא, יהיה קשה מחר ונראה מה יהיה, לא שיחקתי נגדה כבר הרבה זמן".

טניסאית ישראלית נוספת, ייבגניה סברנסקי, הודחה כבר בסיבוב הראשון של טורניר המוקדמות בווימבלדון, אחרי שהפסידה לרוסיה לודמילה סקברונסקאיה 3:6, 6:3, 6:4.

בטורניר המוקדמות לגברים, הראל לוי הודח בסיבוב השני אחרי שהפסיד לקווין קים האמריקאי 4:6, 7:6, 6:3. טורניר המוקדמות לגברים נותר נטול ישראלים אחרי שגם דודי סלע הודח בסיבוב השני. הטניסאי הישראלי מספר 2 הפסיד לכריסטוף רושו הבלגי 7:5, 6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully