וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק שלום? הפלסטינים לא שמעו על זה

יוני מנדל

19.6.2007 / 17:35

נבחרת פלסטין תתמודד עם אירן, יום אחד לאחר משחק השלום, עליו "לא שמעו" ברשות. למה? "כנראה שאנחנו לא צד במפגש הזה"

נבחרת פלסטין הבוגרת תשחק מחר במשחק רשמי נגד אירן באליפות מערב אסיה. כל זה קורה, כזכור, יום אחד לאחר משחק השלום מול ריאל מדריד. האם גם נבחרת ישראל הייתה עורכת משחק בינלאומי יום לאחר מפגש שכזה?

עומר אל-ג'עפרי, מנהל מחלקת הספורט בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען": אני יודע שיש היום משחק, כי אני קורא גם את אתרי הספורט הערבים בישראל והם דיווחו על זה. עם זאת, אני לא יודע מי השחקנים המשחקים, או מי המאמן. לא חשבתי להגיע למסיבת העיתונאים שלפני המשחק, והאמת היא שגם לא הוזמנתי. כנראה שאנחנו לא צד במשחק הזה".

ג'מאל אבו-חשיש, דובר התאחדות הכדורגל הפלסטינית: בכלל לא ידעתי שיש היום משחק, ככה שגם ממש אין לי מושג מי משחק שם. עמדת ההתאחדות ברורה - מי שישתף פעולה עם הישראלים, כל עוד התוקפנות הישראלית נמשכת, יהיה שותף בנורמליזציה, וייענש. אני לא מאמין שישחקו שחקנים מקצועיים בארוע הזה. לשאלת וואלה! ספורט האם לא הגיע הזמן לשנות את עמדת ההתאחדות, במיוחד לאור הקמת ממשלת החירום הפלסטינית, הפשרת הכספים הפלסטינים ע"י ישראל ואפשרות לפתיחת משא ומתן, הוא אמר ש"דיבורים לחוד ומעשים לחוד. המצב בעזה קשה מאוד, אצלנו לא מורגש שום שינוי, ככה שאין שום סיבה לשנות את עמדתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully