וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקוב זז'ניצ'אק וגבריאל סנטוס מועמדים להפועל ת"א

לי בוץ

19.6.2007 / 21:51

שני הבלמים, פולני וברזילאי, הרשימו את הצוות המקצועי של האדומים בשבועות האחרונים. סיבאספור הגישה הצעה על גילי ורמוט

קשר הפועל ת"א, גילי ורמוט, עשוי לשתף פעולה בעונה הבאה עם אדום לשעבר, פיני בלילי, בקבוצת סיבאספור הטורקית. סיבאספור הגישה להפועל הצעה רשמית עבור ורמוט על סך 800 אלף יורו. הקבוצה העבירה את ההצעה לעורך דינו של הקשר, יוסי גאייר, שעידכן את ורמוט עצמו בפרטים.

ההצעה של הטורקים הגיעה לאחר שורמוט כבר סיכם את תנאיו לארבע עונות בגנט הבלגית, שהחלה היום (שלישי) את אימוניה, אליהם אמור היה להצטרף השחקן כרכש החדש. עם זאת, לורמוט, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בוולפסון, סעיף בחוזהו לפיו מרגע קבלת הצעה רשמית עבור השחקן, כפי שהתקבלה מגנט, לאדומים יש שבועיים למצוא קבוצה אירופאית אחרת שתשלם עבורו יותר. במקרה ונמצאה כזו קבוצה, כפי שקרה במקרה של סיבאספור, הבחירה האם לעבור לקבוצה באירופה או להישאר בהפועל נשארת בידי השחקן.

בהפועל העריכו כי ורמוט יעדיף להישאר בישראל עונה נוספת תחת חוזה משודרג שהציעה לו הקבוצה מאשר לעבור לסיבאספור, אך בסביבתו של השחקן הבהירו היום כי הוא נחוש בדעתו לצאת לשחק באירופה ולא משנה באיזו מדינה או קבוצה. ורמוט עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני שוקל את ההצעה ברצינות".

לוזון: "מאמין שורמוט וטועמה לא יעזבו"

מאמן הפועל ת"א גיא לוזון, עוזרו רפי כהן, והסקאוט הטרי יוסי אבוקסיס שבו אחר הצהריים (שלישי) לישראל לאחר שהות של כשבועיים בדרום אמריקה, שם חיפשו שחקני חיזוק לעונה הבאה.

לוזון סיפר כי מתנהל מו"מ עם הבלם הברזילאי גבריאל דוס סנטוס, שצפוי להגיע לוולפסון מקבוצה רסיפה, והוסיף: "ראינו שחקנים טובים וננסה להחתים כמה מהם. אני מקווה שזה יסתדר איתם ועם הקבוצות שלהם. כמו כן, אני רוצה את וינסנט אניימה, ליאור אסולין ומשה ביטון, שהם שחקנים ראויים להפועל ת"א".

הפועל ת"א מתעניינת בבלם נוסף פרט לבלם הברזילאי ועל פי התקשורת הפולנית גיששה אצל ג'ייקוב זז'ניצ'אק (1.83 מ', 77 ק"ג) מקבוצת לגיה ורשה. ז'ז'ניצק בן ה-21, שהושאל בעונה שעברה לוידז'ב לודז', הצליח להרשים את עוזר המאמן של הפועל ת"א, רפי כהן, שצפה בו לפני כשלושה שבועות. העונה הוא שיחק 25 משחקים במדי וידז'ב.

המאמן הטרי התייחס גם לרצון של לא מעט שחקנים לעזוב את המועדון: "כל שחקן במדינה רוצה להיות בהפועל ת"א, שהיא שם לא פחות גדול מהקבוצות שמוזכרות באירופה. אני מאמין שגילי ורמוט וסלים טועמה לא יעזבו, כי שניהם תחת חוזה. אנחנו נעשה את הדברים לטובת הפועל ת"א".

"טועמה ישחק בהפועל", המשיך לוזון, שכבר אישר לאוהדים לערוף את ראשו במידה והקשר יעזוב. "הוא קודם כל אוהד שרוף של הקבוצה, ונמצא את הדרך להשאיר אותו. דיברתי עם סלים ועם גילי, שניהם שחקנים חשובים למועדון. אני מבין שהם רוצים להתקדם, אבל לא מוותרים כל כך מהר על מועדון כמו הפועל ת"א".

המאמן סיכם במשפט את מערכת היחסים בצוות המקצועי של הפועל, שכולל את הפורש הטרי אבוקסיס: "יוסי בחור מקסים והוא גם בעל מקצוע מצויין. זו היתה נסיעה מצוינת עבורינו. התחברנו ויש לנו צוות מצויין".

עדכון ראשון: 19.6 15:49
עדכון אחרון: 19.6 21:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully