וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום לאלופה

19.6.2007 / 15:02

ריאל מדריד קיימה מסיבת עיתונאים בהגיעה לארץ לקראת משחק השלום. קלדרון: "רצו שנשחק במדריד, התעקשנו לבוא לתל אביב"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

אלופת ספרד לעונת 2006/7, שנבחרה לקבוצת המאה ה-20 של פיפ"א, נחתה הבוקר (שלישי) בשדה התעופה בן גוריון, לקראת משחקה מול נבחרת השלום, כאורחת של מרכז פרס.

"מעולם לא הגיעה קבוצה בסדר גודל כזה"

את פניה קיבל הנשיא הנבחר שמעון פרס, והשיא יהיה היום בערב, כשקבוצת הפאר של ספרד תתמודד באיצטדיון רמת גן מול שחקנים ישראלים ופלשתינאים. הגיעו לכאן הקפטן ראול, איקר קסיאס, מיצ'ל סלגאדו, סרחיו ראמוס, פאביו קנאבארו, אמרסון, דיאגו לופז, גוטי, ראול בראבו, איבן הלגארה, מייחה וטורס, וכמובן הנשיא רמון קלדרון.

ריאל קיימה מסיבת עיתונאים במלון דייויד אינטרקונטיננטל. "כל הכבוד לכם על ניצחונם הדרמטי ביום ראשון, ועל כך שזכיתם באליפות ספרד", פתח פרס. "עכשיו אתם גם אלופי השלום. ילדים יהודים וערבים יצפו בכם הערב, וכדורגלנים כיום לא נושאים רק כדור, אלא גם מסר. מדובר באנשים הממוקמים במקום הטוב ביותר בשביל להילחם במלחמה, באפליה ובגזענות. מדינת ישראל מודה לכם מקרב לב על כך שבאתם מיוזמתכם".

"כשריאל הוזמנה לבוא לשחק בישראל למען השלום, לא רק שלא היססנו, אלא אף לחצנו לשחק בתל אביב, במקום במדריד, לפי ההצעה המקורית", אמר קלדרון. "תושבי מדריד קיבלו את הרעיון בשמחה. נשמח להיענות להצעות דומות בעתיד, מכיוון שזוהי פעילות שתואמת את ההיסטוריה של המועדון".

"אני מאוד שמח להגיע לכאן ולתרום למען השלום במשחק נגד קבוצה ישראלית ופלשתינאית", אמר ראול. "אנחנו מאוד עייפים ורוצים להנות, אבל חשוב היה לנו להיות פה".

"קודם כל אנחנו מברכים את ריאל על הזכייה שלה באליפות ואת הנשיא הנבחר שמעון פרס", אמר עבאס סואן, קפטן נבחרת השלום. "אנחנו מאוד גאים בארגון משחק שכזה, כי מעולם לא הגיעה קבוצה בסדר גודל שכזה לארץ, אז כל הכבוד לכל המארגנים. זו פעם רביעית שאני משתתף במשחק שכזה, ואני מקווה שאנחנו הספורטאים עושים את המוטל עלינו - לקדם את השלום".

מי נגד מי?

בין השאר יהיו בסגל נבחרת השלום, בהדרכת המאמן הלאומי דרור קשטן, עידן טל, יוסי בניון, דודו אוואט, פיני בלילי, עבאס סואן, עבד רבאח, עמאד גנאיים, עלי עותמאן, עלא אבו סלאח, יוסי אבוקסיס וליאור אסולין. אלופת ספרד גם תפגוש את גיא אסולין, השייך לקבוצת הנוער של ברצלונה, שזומן לסגל. האיצטדיון צפוי להיות מלא, וכל ההכנסות מהמשחק יוקדשו לפרויקט בתי הספר התאומים שיוזם מרכז פרס לשלום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully