וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: מאיר טפירו

שגיא ניר

19.6.2007 / 15:21

מצד אחד הוא מזדקן, מצד שני אין שחקנים ברמתו בשוק. מצד אחד הוא יקר, מצד שני יש חוק רוסי. וואלה! ספורט עוברת לנתח את המלפפון מאיר טפירו

מחיר סוכן:

"200 אלף דולר, ואלמלא סמי בכר הוא היה שווה עוד מאיה לפחות. כבר יותר מעשר שנים שטפירו הוא הישראלי הכי דומיננטי בליגה, לא משנה באיזו קבוצה. אם הוא לא היה בטוח שהעונה האליפות שלו, הוא כבר מזמן היה חוזר לאירופה לעשות קופה".

מחיר אמיתי:

150 אלף דולר, לא כולל מענק אליפות. למרות ההצגה שנקטעה בגמר הפיינל פור, זו לא היתה העונה הכי גדולה בקריירה של מאיר טפירו, שגם אצלו מתחיל הגיל לתת את אותותיו. ועדיין, כשרפרטואר השחקנים הישראלים דליל כל כך והחוק הרוסי מגביל כל כך, המחיר הנדרש על אחד הכדורסלנים הישראלים הבולטים בעשור האחרון הוא סביר בהחלט. טריפל דאבל אחד וכמה סלי ניצחון בעונה יעשו את ההבדל.

הבטחות הסוכן:

"גמר הפיינל פור הוכיח סופית שטפירו הוא מנהיג, והמפתחות חייבים להיות ביד שלו מהג'אמפ הראשון עד הבאזר האחרון. תראו מה קרה לירושלים כשהיא נשארה עם האגוצנטריות וחוסר האחריות של הוראס ג'נקינס. טפירו לא תורם פחות מאף שחקן זר שתביאו, הביטחון והפרגון שלו הביאו גם קבוצה קצרה כמו בני השרון לארבע הגדולות, ועם הווינריות שלו בקלאץ' אי אפשר להתחרות. כל קבוצה שתיקח אותו תרוץ בצמרת. באחריות".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הדברים שהסוכן לא יגיד לכם:

טפירו הוא ווינר - בזה הוא מאמין וככה הוא מתנהג, והביטחון העצמי שלו כבר הביא אותו לא פעם למאבקי אגו עם אלה שחושבים אחרת. בעבר זה הוביל אותו לעימות פיסי עם למונט ג'ונס והוראס ג'נקינס, והעונה זה קרה לו עם דן שמיר, שלא היסס וסיפסל את הכוכב שלו.

הדומיננטיות של טפירו, זו שגורמת לו לא פעם לבצע מהלכים הזויים שנראים כאילו נלקחו מהמגרש הפתוח בקרית אתא, היא תכונה שכבר אי אפשר יהיה לשנות בו – בדיוק כמו ההגנה שאף פעם לא היתה מרשימה במיוחד. מה גם שהתרומה הכוללת שלו דועכת בשנתיים האחרונות. מצד שני, השכונתיות של טפירו, שרבים יסכימו שמהווה את סוד קסמו, ניצחה כבר לא מעט משחקים בעבר, ותעשה את זה גם בעתיד.

אלטרנטיבות על המדף:

רק רביב לימונד. בוואקום הגדול שנוצר בעמדת הגארד-המנהיג, רק כוכב נהריה מסוגל להשפיע על המשחק כמו טפירו, לטוב ולרע. ובירושלים, שעדיין קשורה חוזית ללימונד, יודעים את זה.

שורה תחתונה:

מאיר טפירו הוא עדיין הסחורה הכי חמה בשוק. הוא אמנם כבר עבר את גיל 32, הוא לא השחקן שהכי נוח לאמן ועדיין נע בחוסר יציבות בין משחקים גדולים לערבים של 1 מ-8 מהשדה. אלא שהתלות של הכדורסל הישראלי בו (ובטל בורשטיין) הוכחה סופית עם 49 הנקודות שקלעה הנבחרת בקיץ הקודם בפורטוגל.

האיש שניצח את מכבי תל אביב בגיל 20, וקרס מולה פעם אחרי פעם בכל הזדמנות מאז, כמעט וסגר מעגל עם צלחת אליפות בהיכל. בפעם הבאה שהוא יעמוד בפני הזדמנות כזו – העיניים כולן שוב יופנו אליו. ואולי הדרמה הבאה סביבו, בענף נטול סקס אפיל לחלוטין, היא הסיבה מדוע אי אפשר לוותר עליו.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully