וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: עידן טל

19.6.2007 / 15:25

כמה הוא שווה באמת, מה עוד יש לו לתרום והאם הוא יכול להרוס קבוצה. וואלה! ספורט מנתחת את מלפפון הכי יוקרתי בשוק: עידן טל

מחיר סוכן:

"חצי מיליון דולר משכורת, מיליון דולר דמי ההעברה לבולטון. מוגזם? תחשבו שוב. נניח שהשקעת סכום דומה על שחקן זר- שזה לא ממש הרבה, בהתחשב בתנאי השוק החדשים בהם על כל שחקן בארגנטינה יש הצעה של מיליון דולר מאירופה - מה הסיכוי שהוא ייקלט? שהוא ייתן מיד את הערך המוסף בארץ זרה? פה יש לך מניה בטוחה. במקום להביא שלושה שחקני רכש בינוניים, עדיף אחד טוב".

מחיר אמיתי:

200 אלף דולר משכורת, עוד 350 אלף דמי ההעברה לבולטון, וזה אחרי ששכללנו את הפקעת המחירים הבלתי הגיונית שיש בעונת המלפפונים החדשה. אין שחקן ישראלי שמצדיק הוצאה כזאת בליגה ענייה, בטח כשמדובר בבחור שנוגע בגיל 32, מגיע אחרי שנת ניוון על הספסל וטיפס כבר לכל הפסגות שהליגה הישראלית יכולה להציע לו. מה מבטיח לנו שנקבל את אותו מוצר שיצא מישראל אחרי 3 אליפויות ברציפות, ולא שחקן שבע, שיתקע אותנו עם חוזה שלא יצדיק את עצמו בעוד שנה ובטח בעוד שנתיים. לא עדיף להמר על סוס חדש וטרי?

מה הסוכן מבטיח?

"מנהיג מבטן מלידה. רק תנו לו את המפתחות, והוא יחבר לכם קבוצה. ראיתם אותו נגד מקדוניה? ראיתם איך מכבי חיפה נראתה אחרי שעזב? רוסו נטש אותה, בניון יצא לניכר, אבל דווקא מהפרידה מטל חיפה לא ידעה להתאושש. זה אומר משהו על התרומה המקצועית שלו, על ההשפעה על קטן, על העזרה לבוקולי, לא? בגיל 31 עידן טל יותר טוב מכל צעירי ליגת העל ביחד, וכל הניסיונות למצוא לו יורשים (עידן סרור?) מסתיימים בגיחוך. מי שרוצה אליפות, מי שרוצה קבוצה מחוברת, משלם לעידן טל, נכון יענקל'ה?"

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מה הסוכן לא יגיד לכם?

שעידן טל הוא גם מנהיג, אבל לא בוחל באמצעים כדי לקחת את המושכות. במכבי חיפה של רוסו זה עלה לא פעם בהרס המרקם החברתי, ועד שלא בנו סביב טל את הקבוצה וסימנו אותו בתור הבורג המרכזי, המכונה די חרקה. הלקח: אם יש לכם קבוצה מוכנה, נניח מירושלים, וחלמתם על עידן טל בתור ערך מוסף, כדאי שתתעוררו. השחקנים שיזיזו הצידה בזמן שהוא משתלט על הקבוצה עלולים לפרק את הנוסחה המנצחת שהיתה לכם לפני שטל חתם.

חוץ מזה, אל תשכחו דבר אחד: ההיסטוריה מלמדת שלא מעט לגיונרים, שחזרו לארץ עם הזנב בין הרגליים אחרי שנת ספסול, צונחים מהר מאוד לבינוניות של ליגת העל ולא מצדיקים את החוזים שלהם, שהיו נכונים לכושר שבו היו טרם יציאתם את ישראל.

אלטרנטיבות על המדף:

עידן סרור (בוסר), ג'ובאני רוסו (זקן), חבייר אנדרסון (סיכון), מזואה אנסומבו (יקר), זר אחר (הימור).

רווח ממכירה עתידית לאירופה: רק אם משקיעים זרים יזרימו כסף לליגת הוותיקים של אנגליה.

שורה תחתונה:

סיכון גדול מאוד. עידן טל המקורי מחיפה מצדיק הוצאה כספית חריגה, אבל עידן טל הנוכחי מבולטון הוא עדיין בגדר תעלומה. מי אמר שהמאמץ שהשקיע נגד מקדוניה לא נועד רק לקבל חוזה, וברגע שהיו"ר הנדיב יחתום על התחייבות לשלם לו סכומים דמיוניים כאלה, המוטיבצייה הזו תתאדה.

הפתרון היחיד: סעיף חכם שיחלץ את הקבוצה מההסכם במקרה שיתברר שלטל כבר אין מספיק תשוקה לזכות בעוד אליפות בישראל. בנוסף, אסור להחתים את טל על חוזה לשלוש שנים, אלא למקסימום שנתיים. רק ככה הוא ירגיש חייב להשקיע יותר כדי להלחם על החוזה האחרון שלו בקריירה. בית"ר או מכבי חיפה? עידן טל ימצא אתגר בשתי הקבוצות, שצריכות רק למגן את עצמם מהאפשרות שלא יהיה לו כוח לכך.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully