וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה מתחילה לחפש טרייד לגארנט?

גיל קדרון

19.6.2007 / 11:43

התקשורת האמריקאית מדווחת כי החלו שיחות ראשוניות לעסקת חליפין של גארנט תמורת אמארה. דני איינג' מאשר כי ניהל שיחות עם הטימברוולס

איאן תומסן מספורטס אילוסטרייטד מדווח היום (שלישי) כי מספר מקורות בליגה גילו לו שמינסוטה החלה להתקשר למועדונים אחרים במטרה לברר את ערכו של קווין גארנט בשוק הטריידים.

כזכור, לגארנט יש אופציה לצאת מחוזהו בתום העונה הבאה, אחרי שלוש עונות כושלות ללא פלייאוף, הביג טיקט נחוש לשחק בקבוצה מנצחת, והטימברוולבס חוששים שאם לא יעבירו אותו הקיץ, הוא יעזוב בקיץ הבא כשחקן חופשי, והם לא יקבלו עבורו כל תמורה.

לפי תומסן, השיחות הפורות ביותר היו עם פיניקס, שם דוסקסה האפשרות לשלוח את אמארה סטודמאייר בו ה-24 למינסוטה בעבור הביג טיקט בן ה-31. אך אותו מקור הדגיש כי "מדובר בשיחות ראשוניות בלבד, שום דבר עדיין לא התחמם".

הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס דני איינג' אישר היום כי ניהל שיחות עם הוולבס בנוגע לגארנט, אך סירב לאשר או להכחיש ידיעות כי החבילה שהוצעה למינסוטה כוללת את אל ג'פרסון, ג'ראלד גרין, סבסטיאן טלפייר ותיאו רטליף. "קיבלנו הרבה הצעות בעבור הבחירה החמישית שלנו", גילה איינג', "אולם הן היו חד צדדיות, אז כרגע הבחירה הזו היא שלנו".

חדשות נוספות:

* פורטלנד מתעקשת כי טרם החליטה אם לבחור את גרג אודן או קווין דוארנט בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, שיתקיים ב-28 ביוני. אחת הסיבות להתלבטות עשויה להיות מצבו הרפואי של אודן, כי לפי ממצאים מסוימים פרק כף ידו, אותו שבר לפני כשנה, לא התאחה בצורה מלאה, "ועשוי לא לחזור למצבו הרגיל לעולם". כמו כן, בהנהלה מבהירים כי אין להם כל כוונה להעביר את זאק רנדולף בטרייד.

* ספסנר הווס, שהתלבט אם להישאר בדראפט, החליט באופן סופי לעבור ל-NBA, כך מדווחים אמצעי תקשורת בארה"ב.

* דל קרי התמנה לעוזר מאמן הבובקאטס. קרי בילה 16 שנים בליגה, כולל 10 בשארלוט הורנטס, לפני שאלו עברו לניו אורלינס. הוא יעבוד תחת המאמן סם וינסנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully