וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר יחליף את קאפלו. או שלא

19.6.2007 / 10:12

העיתונים של מדריד, ה"אס" וה"מארקה", יצאו בכותרות סותרות בנוגע למאמן הבא. בארסה מתכוונת לשמור על השלד, וצ'אבי מתכנן נקמה בריאל

יום אחד אחרי האליפות האחרונה של ריאל מדריד ב-2003 הודיע הנשיא דאז פלורנטינטו פרז על סיום עבודתו של המאמן ויסנטה דל בוסקה. עכשיו ריאל שוב אלופה, וייתכן שגם הפעם המאמן שלה ישלם את המחיר על ההישג.

ה"אס" מפרסם הבוקר (שלישי) שהנשיא רמון קלדרון לא מתכוון לסגת מהסיכום שהשיג עם ברנד שוסטר בחודש מרץ, וכי מאמן חטאפה יתפוס את מקומו של פאביו קאפלו מאחורי הקווים של הסנטיאגו ברנבאו לקראת עונת 2007/8. לפי העיתון, המינוי יהפוך לרשמי בתחילת יולי, אחרי שחטאפה תשחק נגד סביליה בגמר גביע המלך.

ב"מארקה", לעומת זאת, הלכו על כיוון אחר לגמרי, ונשענו על ציטוטים מפיו של קלדרון. "אין שום סיבה לדבר על מאמן אחר שאינו קאפלו", אמר הנשיא. "כשנבחרתי לתפקיד לא מיניתי מאמן, ואני לא מתכוון לעשות כן עכשיו. אין לי את הכלים להחליט, ומי שיכריע יהיה המנהל הספורטיבי פז'ה מיאטוביץ'". בהמשך הידיעה מסביר קלדרון כי רק אחרי החזרה מישראל תשב הנהלת הקבוצה כדי לקבל החלטה.

ומה יש לקאפלו עצמו לומר? "התחושה שלי היא שהם יבחרו במאמן אחר", אמר האיטלקי. "אני מריח שינוי".

לא זורקים אף אחד

גם סביב ברצלונה צצות שמועות עכשיו שהקטלונים נכנסו באופן רשמי לעונת המלפפונים, ללא תואר לראשונה בשלוש שנים. ה"אל מונדו דפורטיבו מספר כי הנשיא ז'ואן לפורטה הודה שהתבצעו טעויות רבות העונה, וציין כי הוא מתעתד "לשפץ את הדרוש שיפוץ, ולהוסיף מקצוענות לסגל".

לפי העיתון אין כל כוונה בקמפ נואו לוותר על המאמן פרנק רייקארד, על אף שכמה משגיאותיו הובילו לכשלון הצורב העונה. אך במועדון, כך לפי העיתון, רוחשים להולנדי כבוד רב ונותנים לו קרדיט על העבודה שעשה בארבע העונות האחרונות. ב"סאן", לעומת זאת, מספרים כי רייקארד נמצא בדרכו החוצה, וכי ארסן ונגר יגיע לברצלונה מארסנל, ייתכן כי יחד עם הנדוניה בשם תיירי הנרי.

כמו כן, גם שני הכוכבים הגדולים, רונאלדיניו וסמואל אטו, יעזבו רק אם יציגו בקשה מפורשת להנהלה. נקודת חיכוך אפשרית עם הברזילאי היא חוזהו, אותו מעוניין הכוכב לשדרג, אך במועדון מבהירים כי אין בכוונתם לצ'פר אף אחד בעונה שכזו. אטו, מצדו, יצטרך להבהיר כי הוא מוכן לשחק תחת רייקארד, ויהיה נתון לסמכותו ולסמכות המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין.

צ'אבי כבר מתכנן נקמה בריאל

הליגה הספרדית נגמרה, ריאל זכתה באליפות בפוטו פיניש, והמפסידה הגדולה, ברצלונה, מלקקת עתה את פצעיה. צ'אבי כנראה כבר גמר לעכל את מחזור הסיום הדרמטי, והוא כבר מתבונן אל העתיד, שמבחינתו לא מצריך שינויים דרמטיים בקבוצה. הקשר תומך בהשארתו של המאמן פרנק רייקארד על הקווים, ובכלל מקווה שההנהלה לא תבצע זעזועים רבים.

"יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה, וברשותנו כמות עצומה של כישרון, שתספיק לזכות בעוד תארים בשנים הקרובות. הכדורגל תמיד מזמן הזדמנות לנקמה, ועלינו להכין עצמנו לעונה הבאה. כאוהד בארסה אני מרגיש את התסכול בצורה עמוקה יותר. להפסיד את התואר ליריבה הגדולה שלנו זה כואב ומר בצורה בלתי רגילה". כאילו שהיה חסר לנו תיאבון לסופרקלאסיקו.

נקמה נוספת, בקטנה יותר, של הקטלונים בענק המדרידיסטי, מגיעה מהתקשורת המקומית. ה"אל מונדו דפורטיבו", שכמו העיתונים ממדריד נהנה לבחוש אצל היריבה, מפרסם היום כי ארסנל, מילאן וליברפול הוזמנו על ידי ריאל להגיש הצעה עבור רוביניו.

חדשות נוספות:

* חריסטו סטויצ'קוב ימשיך לאמן את סלטה ויגו גם בליגת המשנה בספרד, כל הודיע המועדון הגליסיאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully