וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גליל עליון תשחק ביול"ב קאפ

שגיא ניר

18.6.2007 / 21:59

הקבוצה מכפר בלום נבחרה לנציגה השניה של ישראל במפעל השני בחשיבותו של אירופה, במידה והאולם שלה ייזכה לאישור מתאים

נציגי שלוש הקבוצות המועמדות לייצג את ישראל ביול"ב קאפ בעונה הבאה - הפועל גליל עליון, בני השרון ועירוני נהריה, נפגשו היום (שני) עם יו"ר המנהלת אבנר קופל. כזכור, בעקבות הגדלת מספר המשתתפות ביול"ב קאפ ל-48 קבוצות, זכתה ישראל לנציגה נוספת במפעל בנוסף להפועל ירושלים.

בפגישה סוכם כי גליל עליון, שזכתה במקום השלישי בפיינל פור האחרון, היא זו שתזכה בכרטיס ליול"ב קאפ. שתי ההגבלות שעומדות כרגע בין הגליל למפעל השני בחשיבותו באירופה הן מצבו של אולם הקבוצה בכפר בלום, שייאלץ לעבור הרחבה ושיפוץ מבחינת עמדת השידור ולוח התוצאות על מנת להתאים לסטנדרטים של יול"ב, והדרישה לכך שהאולם יימצא במרחק הקטן מ-150 ק"מ משדה תעופה גדול. האולם בכפר בלום נמצא במרחק גדול מזה משדה התעופה בן גוריון, אך בגליל ינסו להשתמש בשדה התעופה במחניים כאלטרנטיבה לדרישה.

בנוסף לשיפוץ האולם מתעקשת המנהלת גם על העמדת תקציב מינימום של 1.3 מיליון דולר, לעומת תקציב המינימום הקבוע בליגת העל העומד על מיליון דולר. בגליל הסכימו לרשימת הדרישות, וזכו לעדיפות בזכות העובדה שסיימו את הליגה במקום השלישי. המנהלת תודיעה באופן רשמי על בחירתה בימים הקרובים, ותשובה סופית מיול"ב בדבר זהות הקבוצה צפויה להתקבל עד תחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully