וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א מנעו את אטימת אוסישקין

שגיא ניר

19.6.2007 / 11:03

עובדי העירייה הגיעו לאטום את דלתות האולם, האוהדים האדומים עצרו את עבודתם. הצעדה המתוכננת לירושלים נדחתה בעקבות האירוע

עיריית תל אביב שלחה הבוקר (שלישי) עובדים מטעמה שככל הנראה תיכננו לאטום את דלתות אולם אוסישקין. כמה מאוהדי הפועל תל אביב ששהו באיזור במטרה לצאת לצעדת מחאה להצלת האולם, התגודדו במקום, נכנסו עם הפקחים פנימה ומנעו את העבודה, בטענה שבשל צו בית משפט השהייה במקום אסורה על שני הצדדים. בעקבות כך עזבו עובדי העירייה את המקום, ובגלל האירוע נדחתה הצעדה המתוכננת לירושלים.

האוהדים האדומים, כאמור, תיכננו לצאת לצעדה מפתח האולם אל בית המשפט העליון בירושלים, בו אמור להתקיים הדיון בעניין בבוקר יום חמישי.

תגובת העירייה למקרה: "אולם אוסישקין הינו מבנה מסוכן, בשל הריסתו החלקית העירייה ממשיכה לוודא סגירתו בכדי למנוע אפשרות של פלישות או כניסה לא מאושרת למקום. לפיכך, העירייה מחזקת את שערי האולם ומוודאת סגירתם מעת לעת".

הדיון, המתוכנן לחמישי בשעה 9:00, עשוי להידחות שוב כפי שקרה מספר פעמים בעבר, וזאת משום שוועדת הכנסת דנה בהצעת החוק לשימור אתרי ספורט, שכבר עברה במליאה בקריאה טרומית.

"צעדת אוסישקין באה במטרה לפנות אל ראש העיר וחבר השופטים, ולהראות להם עד כמה רחוק מוכנים האוהדים ללכת רחוק על מנת להשאיר את האולם", אומרים במטה להצלת האולם. "אוסישקין איננו רק מבנה, אוסישקין הנו סמל של אהבת הספורט, החינוך והתרבות ואין כמו צעדה לאורך כבישי ישראל על מנת להוכיח שהשטח הנו מעבר לסתם חתיכת נדלן".

עדכון ראשון: 18.6.07 19:06
עדכון אחרון: 19.6.07 11:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully