וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלפפון על הסכין: עומר גולן

18.6.2007 / 16:31

מחיר מול תוצרת, הבטחות לעומת מציאות, נזק או רווח. עונת המלפפונים מבלבלת? וואלה! ספורט סוקרת את השוק ומנסה לתקן עיוותים. מתחילים עם חלוץ מכבי פ"ת

מחיר סוכן:

"2 מיליון דולר על הכרטיס, פלוס כמעט 200 אלף משכורת. קצת יקר, נכון, אבל משתלם יותר מכל השחקנים הזולים שמסתובבים בשוק. במקום להחליף כל הזמן שחקנים דרג ב', יש לכם כאן מנייה בטוחה מדרג א'. אם תחשבו על זה ככה, תבינו שגולן בעצם הוא שחקן זול. מה שבא בקלות, הולך בקלות".

מחיר אמיתי:

200 אלף דולר על הכרטיס, פלוס 100 אלף דולר משכורת. גם לכוחות השוק החופשי, אלו שהפכו את עומר גולן לשחקן הכי לוהט (לוהט?) בשוק ההעברות, יש גבולות. מי שייגרר למחירים המופקעים בקניון של לוזון, ימצא את עצמו עם חוזה שיהיה קשה לעמוד בו בעתיד. גולן לא מוכר מנויים, לא מוכר כרטיסים, לא מוכר חולצות ולא מביא כותרות בעיתון. אם תחשבו על זה ככה, תבינו שגם 100 אלף דולר זה קצת יקר עבורו.

הבטחות הסוכן:

"מדובר ביהלום אמיתי שמחכה לליטוש. הבטחה שאוטוטו מתממשת. הדבר הגדול הבא, החלוץ הישראלי הכי בשל והכי רעב. בניגוד לזרים, כאן אתה יודע בדיוק מה אתה הולך לקבל. בייחוד כשמדובר בחלוצים זרים, שמאד קשה לפגוע בהם. המדפים עם השחקנים האיכותיים הולכים ומתרוקנים, מעטים הפליטים שגאידמק לא שם עליהם את היד והם גם שחקנים שמתאימים לקבוצה גדולה. עונת המלפפונים האחרונה מוכיחה כי גולן הוא הדבר המעניין היחיד שיש לשוק הישראלים להציע. מה, לא תקנו?".

הדברים שהסוכן לא יגיד לכם:

בעצם, כל הדברים האלה תקפים ללפני שנה וחצי. המומנטום בקריירה של גולן נעצר מזמן, הוא נתקע במכבי פ"ת שנה אחת יותר מדי ואיתו כמובן גם היכולת. בכלל, כמה שחקנים גדולים באמת, כאלו שיכולים לתת פייט לגאידמק, יצאו ממכבי פ"ת? כמה התנתקו מהמנטליות של מכבי פ"ת והפכו לכוכבים של ממש? הלוזונים, סוחרים ממולחים, יודעים לשווק את השחקנים שלהם, אבל הדבר הכי גדול שיצא מהמפעל שלהם זה גל אלברמן. גם את עידן מליחי הם מכרו כטל בנין, וכולם זוכרים מה קרה מאז. גולן הוכיח את עצמו במבחן אמיתי רק במשחק אחד, מול פרטיזן בלגרד, אבל את מעמדו בנבחרת הוא טרם הצדיק באינספור הזדמנויות מפוספסות. מבחוץ, גולן נראה כמו שחקן גדול, אבל לא בטוח שמבפנים הוא לא נשאר שחקן עם אופי רפה של מכבי פ"ת, שנופל בקבוצות גדולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אלטרנטיבות על המדף:

ליאור אסולין (זול יותר, סקורר יותר, שכונתי יותר), משה ביטון (פחות טוב, פחות חד, פחות מגוון), אוהד קדוסי (עדיין צריך להוכיח את עצמו - 1), יניב עזרן (עדיין צריך להוכיח את עצמו - 2), עומר פרץ (רחוק מלהוכיח את עצמו).

רווח על מכירה עתידית לחו"ל:

רק בתנאי שאורי גלר יכופף את מאמן שפילד יונייטד.

שורה תחתונה:

אין שום סיבה להוציא על גולן כל כך הרבה כסף. הוא לא שחקן שמשנה קבוצה. במחירים הללו, עם קצת סקאוטינג חכם, אפשר למצוא בחו"ל שחקנים טובים יותר. לא הוא השחקן שיבריא את מכבי חיפה. לא הוא החלוץ שיגאל את מכבי ת"א וייתן לה צ'אנס אמיתי לתואר. עד עתה, גולן מתנהג בהתאם לסטריאוטיפ השלילי: סר למרותו של עמוס לוזון, לא מתבייש לומר שהגביר הוא זה שיקבע את עתידו. שחקן עם יומרה כבר מזמן היה הופך שולחן, דורש את זכותו להתקדם. לא גולן. במצב כזה, עד שהלוזונים לא מורידים מחירים, שיישאר במכבי פ"ת.

* מערכת וואלה! מבקשת להדגיש כי ציטוטי הסוכן הינם פיקטיביים, לא מדובר בסוכן אמיתי, וכל קשר למציאות מקרי בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully