וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה: "אני עוזב עם טעם מר"

18.6.2007 / 15:42

אחרי 6 שנים, סביולה נפרד מברצלונה. סוכנו של טבז: "אם ריאל לא תציע הצעה רצינית, האופציה תרד". זידאן מחמיא לבקהאם ועוקץ את ריאל

שפילד יונייטד ו-ווסטהאם עדין מתכתשות בדבר החתמתו החוקית (או לא) של קרלוס טבז בשורות הפטישים, אבל הארגנטינאי עצמו כבר מסמן את המטרה הבאה. אחרי שריאל מדריד זכתה באליפות ספרד, טבז בן ה-23 כבר עומד בתור כדי להחליף את דיוויד בקהאם. סוכן השחקנים אדריאן רוקו איים היום (שני) על ראשי ריאל שאם לא יזדרזו להחתים את שחקנו, מישהו אחר יהנה משירותיו.

"נוצר קשר עם ריאל מדריד", אמר רוקו, "והיינו עד עכשיו סבלניים, אבל אם ריאל לא תציע לנו הצעה מוצקה, אז קרלוס לא יהיה אופציה מבחינתם. כל המועדונים הגדולים באירופה כבר שלחו לנו הצעות, ואנחנו לא שוללים שום דבר, גם לא הישארות בווסטהאם". רוקו אפילו לא נותן לריאל איזה יום של חסד אחרי חגיגות האליפות.

עתידו של המאמן פאביו קאפלו כרגע לוט בערפל, וריאל טרם יצאה בהצרה אם הוא ימשיך בתפקידו. זה לא הפריע למאמן חטאפה, ברנד שוסטר, להודיע היום שהוא רוצה לאמן את ריאל מדריד. "אני לא משגע את עצמי בעניין, אבל אני רק אומר שאני מעוניין לאמן את ריאל. הכנתי את עצמי לזה במשך הרבה זמן, והאלופה הטרייה היא חלק מהתוכנית שלי". ואם תגיע פנייה מברצלונה? "כמובן שגם בארסה נמצאת בליגה הזו. אלו מועדונים שאסור להתמהמה בפנייה אליהם. אני מאוד סקרן לדעת מה יקרה בימים הקרובים". האמת ברנד, גם אנחנו.

"דיוויד הוא נצחי בתולדות הכדורגל"

אין חובב כדורגל אחד בעולם שלא יודע שהמשחק מול מאיורקה היה האחרון של דיוויד בקהאם במדי ריאל, וכוכב העבר של הלבנים, זינדין זידאן, ניצל את ההזדמנות כדי להלל ולשבח את האנגלי. "דיוויד הוא נצחי בתולדות הכדורגל העולמי", אמר הצרפתי ל"דיילי מירור", "הוא אחד מענקי הכדורגל. הוא מודע ליתרונותיו וחסרונותיו".

הצרפתי האגדי גם ביקר את ריאל על שלא עשתה די כדי להשאיר את בקהאם בשורותיה, ולא הציעה לו חוזה כבר בינואר, טרם שקיבל את ההצעה מלוס אנג'לס גלאקסי. "הנזק כבר נעשה, הם היו צריכים לעשות הכל כדי להשאירו. לא היה לי ספק שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בריאל, אבל איך אפשר להישאר במקום שלא מאותת לך שהוא רוצה אותך בחזרה? ריאל רצו למצוא לו מחליף, אבל זה בלתי אפשרי".

"אני יודע שבקהאם מאוד עצוב לעזוב, והוא לא רצה לסיים ככה. הוא יכול היה לשחק עוד מספר שנים בטופ האירופי, אבל הוא בחר באתגר האמריקאי".

זידאן גם מצא זמן ללגלג על כל אלה שירדו על בקהאם בעבר, ועכשיו כותבים בשבחו. "באנגליה אנשים קראו להדחתו והוא חזר חזק יותר. כך גם בספרד. האם נבחרת אנגליה שיחקה יותר טוב בלי דיוויד? תראה איך הוא משחק עכשיו בנבחרת האנגלית. זה הדבר הכי חשוב עבורו - לשחק למען אנגליה. אני הופתעתי מאוד כשהם ניפו אותו אחרי המונדיאל".

סביולה משאיר את ברצלונה מאחוריו

אחרי 6 שנים בברצלונה, החלוץ הארגנטינאי חאבייר סביולה עוזב את המועדון הקטאלוני עם טעם מר בפה. "הם לא התייחסו אלי יפה", אמר סאביולה שבעונה שחלפה בעיקר חימם את הספסל, "אבל זה העסק שלהם". סביולה בן ה-25 לא חסך שבטו במסיבת העיתונאים: "להם יש את הסיבות שלהם להתנהגותם כלפי, אבל אני עוזב עם מצפון נקי, בידיעה שתמיד נתתי הכל ועשיתי כמיטב יכולתי. לא אזכיר שמות, אבל אני עוזב עם טעם מר".

סביולה אמר שגישתו של המועדון במו"מ על חידוש החוזה היתה יותר "הזמנה לעזוב את הקבוצה". גם את הסיפסול שלו במשחק הדרבי מול אספניול (2:2) שהשפיע על המאבק על אליפות ספרד, הארגנטינאי לא אהב. "זה פגע בי מאוד, קיוויתי שאוכל להיפרד מהאוהדים אחרי 6 שנים, וזה היה נחמד מאוד אם הייתי משחק".

סביולה הגיע לבארסה מריבר פלייט ב-2001 תמורת 28 מיליון דולר, אבל מאז שפרנק רייקארד הגיע לקבוצה ב-2003, מעמדו בקבוצה הידרדר. אחרי עונות השאלה במונאקו (2004) וסביליה (2005/06), סביולה חזר לעונת ספסל בברצלונה. סביולה הודיע שאין לו קבוצה חדשה באופק, אך הוא לא פוסל אף קבוצה, כולל היריבה הנצחית של בארסה, האלופה הטרייה של ספרד, ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully