וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דזרט קומבט" מגיע לארץ

18.6.2007 / 9:30

בשבת עומד להתקיים אירוע הדזרט קומבט, הטריאתלון של עולם הקרבות החופשיים, בגני התערוכה. למי שמחפש אקשן - יהיה, והרבה

הטריאתלון של עולם קרבות הזירה מגיע לארץ, וכל מי שיודע מה זה Free Fight (קרב חופשי) כבר מתרגש. בשבת הקרובה, ה-23.6 ב-20:30, עומד להיערך בגני התערוכה האירוע הגדול והחשוב ביותר של ארגון קרבות הזירה הישראלי המקצועני - Desert Combat. מדובר בתחרות הרביעית של הארגון הישראלי, המתמחה ב-mixed martial arts, או בשמו המוכר - MMA, והמקביל לליגה האמריקאית UFC ולליגה האירופאית "Cage rage".

כיאה להשקה כזאת צפויים להשתתף בה טובי הלוחמים הישראלים וכן לוחמים מרומניה ומברזיל, ארץ מוצאם של קרבות הזירה המודרניים. בין השאר יתחרה שם דימה גרשונוב, אלוף ישראל בהיאבקות לנוער, מול דייב מנדלסון, וכן ויטלי פורטנוב מול ינון אבני, משה קיץ מול מרק ברגר, רודריגו מנדס מברזיל מול מתן אלגזר ואריאל "ספיידרמן" אברג'יל מול יונתן אליהו.

Free Fight היא "לחימה מעורבת" - הספורט הקשוח והאולטימטיבי מכולם, שכובש בסערה את העולם. זהו הטופ של קרבות הזירה, והוא מורכב מאומנויות לחימה שונות, דוגמת אגרוף, אגרוף תאילנדי, היאבקות, ג'ודו, ג'יוג'יטסו ברזילאי ועוד. ב- DESERT COMBAT, בדומה לארגונים הבינלאומיים המקבילים, הקרבות הם אמיתיים לחלוטין, תוך הקפדה יתרה על חוקים ברורים שנאכפים על ידי שופטי זירה. הלוחמים רשאים להילחם בכל שיטה שיחפצו מן השיטות המוזכרות מעלה.

האירוע המרכזי בערב ההשקה יהיה קרב בינלאומי במשקל חצי כבד, בו יתחרו הישראלי כפיר איתן מול סילוויו וולק מרומניה.
אורח הכבוד של האירוע הוא רויס גרייסי, מייסד הענף והאב הרוחני שלו, שלזכותו נזקפת כניסתו של ה- MMA לזרם המרכזי של הספורט העולמי.

"אגו טוטאל", ערוץ הקרבות הראשון של ישראל המשודר ב-HOT, מביא לארץ לא רק את הקרבות החמים ביותר מחו"ל אלא גם יוזם אירועים בתחומי קרבות הזירה ופועל להגברת המודעות לתחום ולקידומם של לוחמים ישראלים בארץ ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully