וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפילד יונייטד עדיין נלחמת נגד הירידה

18.6.2007 / 15:01

הפרמייר ליג נגמרה מזמן, אבל ערער של היורדת נגד החתמתו של טבז בווסטהאם, יכול לשנות את מהלך העניינים. מוריניו רוצה את מקארתי

אמנם הפרמייר ליג נסתיימה כבר, האלופה והיורדות נקבעו, אך הסוגיה המשפטית בקשר לקרב נגד הירידה נמשך בין כותלי בית המשפט. למי ששכח, חלק מקבוצות התחתית של הפרמייר ליג קבלו על כך שהחתמתם של קרלוס טבז וחאבייר מאסצ'ראנו אינה חוקית, וכי יש להוריד נקודות לפטישים בשל כך. בתום בירור משפטי נקבע שווסטהאם תשלם סכום של 5.5 מיליון ליש"ט בגלל עבירה על התקנון, ולא הורדו לה נקודות ליגה.

שפילד יונייטד, שירדה ליגה במחזור הסיום של העונה חולפת, מאוד לא אהבה את התוצאה המשפטית והשבוע יתקיים הערער שהגישה הקבוצה. במידה שעירעורה יתקבל, שפילד תדרוש מהנהלת הפרמייר ליג לבטל את ההחלטה המקורית, ואם אכן כך יקרה, הנהלת הפרמייר ליג עשויה להוריד את ווסטהאם ליגה, להשאיר את שתי הקבוצות באותו מצב, להציע פשרה או לדחות את בקשת שפילד. מה שבטוח, אם הערער יתקבל, להנהלה והאוהדים באפטון פארק, יצפו שבועות ארוכים של מתח ולחץ, עמוסים בניירת משפטית.

ז'וזה רוצה לשחק עם בני

אחרי שחיזק את ההגנה עם החתמתו של טל בן חיים, מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו מכוון עכשיו לחלק הקדמי של קבוצתו. הלחשיות על עזיבתו האפשרית של אנדריי שבצ'נקו, כנראה מעוררת במאמן הפורטוגלי רצון עז לצרף לקבוצתו את חלוץ בלקבורן, בני מקארתי. "לבני היתה עונה נהדרת", החמיא מוריניו לחלוץ שהרשית 18 שערים אשתקד, "הוא התאקלם מהר בכדורגל האנגלי, והוא מסוג החלוצים שכל מאמן רוצה". נראה שהעברתו של הדרום אפריקאי לסטמפורד ברידג' לא תהיה פשוטה, משום שלפי "הסאן" האנגלי, מנג'ר רוברס, מארק יוז, מסרב למוכרו, לאחר שרכש אותו מפורטו תמורת 1.8 מיליון ליש"ט.

"עבדתי איתו ביחד בפורטו, ואני מחבב אותו", אמר מוריניו, "מקארתי רצה לבוא ולשחק אצלי, אבל בלקבורן אמרה שהוא לא למכירה ויש לכבד זאת". מקארתי בן ה-29 זכה בליגת האלופות יחד עם מוריניו בשנת 2004, כששניהם היו יחד בפורטו. נכון, בלקבורן סירבה, אבל כל אנגליה יודעת שכשמוריניו רוצה מישהו, הוא יגיע. עכשיו, מוריניו צריך להראות עד כמה הוא רוצה בדרום אפריקאי.

* טדי שרינגהאם בן ה-41 שוחרר מווסטהאם, אבל הוכיח כי הוא עדיין צעיר ופרוע. החלוץ, שכבש כמעט 1,000 שערים בקריירה ואפילו זומן לארמון המלכה כדי לקבל תואר סר, נעצר יחד עם שניים משחקני הפטישים, בובי זאמורה ושון ניוטון, בגלל שנהג במהירות מופרזת. "השלושה מסרו פרטים שקריים", אמרה הודעתה של משטרת לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully