וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין פגוע מבית"ר

אסף שקד

18.6.2007 / 13:34

אחרי שהתברר לו כי לא מתכוונים להציע לו אפילו את משרת המנכ"ל, אמר הקפטן דברים קשים למקורביו כנגד העומדים בראש הקבוצה

יומיים לפני פתיחת האימונים של בית"ר ירושלים, מעמדו של שוער האלופה, איציק קורנפיין, לא ידוע. הפגישה שתוכננה בין הקפטן, לצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, יצחק שום וגיורא שפיגל, נדחתה ליום רביעי הקרוב, וזאת עקב שהותו של שפיגל בחו"ל, בשל ענייניו האישיים.

חבריו של קורנפיין לקבוצה מגלים תמיכה גדולה מאוד בשחקן, ומפעילים לחצים על מנת שישאר שוערה הראשון של הקבוצה. אחד מחבריו של קורנפיין לבית"ר מספר היום (שני): "מה שעושים לאיציק זה הדבר האחרון שחשבנו שיעשו בבית"ר ירושלים, אחרי 12 עונות בשירות הקבוצה הזו. כל הדיבורים של הצוות המקצועי על זה שהם רוצים שאיציק ימשיך, הם רק כדי להרגיע את הסביבה, ובעיקר את הקהל, אבל אנחנו השחקנים וגם איציק עצמו, יודעים שיש פה תרגיל כדי לדחוק את איציק לפינה. הסיטאציה הזו בטח לא טובה ולא תתרום לשקט שהמועדון צריך עכשיו".

לפני יציאתו של קורנפיין לחופשה לפני כשבועיים, הובטח לו על ידי ראשי המועדון, כי במידה שיפרוש הוא יקבל את משרת המנכ"ל, וכן הובטח שמיד עם שובו יחלו השיחות על עתידו כשוער או כמנכ"ל. בשבוע האחרון חל שינוי בדעתם של ראשי בית"ר, ובראשם היו"ר אלי ארזי, שאף אמר בנושא: "אין לנו צורך במנכ"ל כרגע. יש מספיק אנשים שיושבים אצלי במשרדים, אני לא צריך שאיציק יישב פה ללא תועלת".

מה שצפוי לקרות בפועל הוא שבשיחה בין הצדדים ביום ד' הקרוב, צפויים שפיגל ושום להציב בפני קורנפיין אפשרות אחת: להיות השוער השני של הקבוצה. המשמעות- אפילו האופציה לשמש כמנכ"ל בית"ר ירושלים, כפי שהובטחה לשוער בעבר, לא תוצע.

אחד מחבריו של השוער אמר: "אני חושב שאחרי 12 עונות צריך לתת לאיציק את הכבוד הראוי לו, ואין שום סיבה שישמש שוער שני של הקבוצה. מן הראוי שהיו נותנים לו לפחות את משרת המנכ"ל ולא משאירים אותו תלוי באוויר. שום ושפיגל נמצאים במערכת פחות מחודש ומסתכלים רק על ההצלחה הקרובה, ולא על הטווח הארוך. לשום יש משהו נגד איציק עוד מהתקופה בה הוא היה עוזר מאמן בנבחרת, והוא ממשיך לנהוג כך גם היום".

"עצם המחשבה שהם רוצים להביא את קאלה בן ה-33, מוכיחה את העובדה הזו. כמו שאני מכיר את בית"ר ואת ארקדי גאידמק במיוחד, במהלך העונה הוא כבר יחטוף את העצבים על הצוות המקצועי, והוא יכול לשלוח אותם הביתה, כך שאיציק, שמכיר טוב את בית"ר, חייב להישאר במערכת. איציק יתרום המון לקבוצה, והוא פועל רק לטובת הקבוצה, ולא על פי אינטרסים אחרים".

אוהדי הקבוצה צפויים להגיע בהמוניהם לאימון הקבוצה ביום רביעי, ולהפגין תמיכה גדולה באיציק קורנפיין. אחד מאוהדיה המוכרים של בית"ר אמר: "איציק הוא הסמל היחידי ממה שנשאר מבית"ר ירושלים. אנחנו נלחם עליו בכל הכח והרצינות, ואני מבטיח שביום רביעי שפיגל ושום יידעו טוב מאוד מי זה איציק קורנפיין עבורנו. איציק יודע כמה התמיכה שלנו בו גדולה, ולא ניתן לאף אחד להתייחס אליו בצורה כזו משפילה". במקביל לתמיכה הצפויה ביום רביעי, חתמו עד כה כ-4,000 אוהדים על עצומת התמיכה בקורנפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully