וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תחקור גזענות נגד שחקני אנגליה

18.6.2007 / 13:19

שחקנים שחורים מהנבחרת האנגלית הוקנטו על ידי אוהדים ושחקנים סרבים. דודתו של נאני: "כילד שננטש על ידי הוריו, הוא ראוי להצלחה"

גזענות באליפות אירופה לנבחרות צעירות? אופ"א תחקור קריאות בוטות ועלבונות שהטיחו אוהדי נבחרת סרביה לעברו של שחקן נבחרת אנגליה, נדום אונוהה, במהלך המחצית הראשונה בין שתי הנבחרות (0:2 לאנגלים). לאחר סיום המשחק, טוענים האנגלים, הותקף גם ג'סטין הויטה מילולית על ידי שחקני הנבחרת היריבה.

"המדיניות שלנו היא אפס סובלנות כלפי קללות גזעניות", אמר דובר אופ"א, וויליאם גיילארד. "כל מקרה כזה הוא בלתי נסלח ובלתי מתקבל על הדעת. ברגע שתהיינה לנו הוכחות וראיות מתאימות, נפעל בהתאם". סטיוארט פירס, המאמן האנגלי, הגן על אונוהה: "הוא גאווה לאומה האנגלית, ובחור יוצא מהכלל בנוסף להיותו שחקן מצוין. ידעתי שזה מה שיקרה והזהרתי אותו מאירועים כאלה על הבמה הבינלאומית".

"כשאחרים השתמשו בסמים, נאני עבד קשה"

מעברו של נאני, שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה שהצטיין מול ישראל, למנצ'סטר יונייטד סחט הרבה ביקורות, אוהדות ועוינות כאחד. דודתו של נאני, אנטוניה אלמיידה, אמרה כי כמי שעבר ילדות קשה הוא ראוי להצלחה. בגיל 5 נטש אביו את הבית ולא חזר, ולאחר מכן היגרה אמו להולנד וגם היא נשארה שם.

"נאני גדל בסביבה קשה והיה לי כבני שלי", אמרה אנטוניה שגידלה אותו. כבר מילדות ראו את הרצון שלו להיות שחקן כדורגל ואת הכישרון שלו. כשאחרים נקלעו לבעיות סמים, הוא התאמן ועבד קשה. הוא הוכיח שבעבודה קשנה ובנחישות אפשר להצליח". היא גילתה כי בשנה שעברה לקחה את נאני לקייפ ורדה, האי שבו נולד, כדי לפגוש את אביו "אותו לא ראה מהיום בו יצא לאוויר העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully