וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב כבר לא בקנטים

18.6.2007 / 13:25

אלי קנטי מונה למאמן גליל עליון, המקום בו איבד את האליפות עם מכבי ת"א: "הייתי מעורב גם כשלא אימנתי. המטרה – פיינל פור"

לפני 14 שנים עמד אלי קנטי על הקווים בכפר בלום וראה את קבוצתו והקבוצה של המדינה, מכבי תל אביב, מאבדת את האליפות לגליל עליון. מאז הוא טייל בין רמת גן, הרצליה וחדרה, ובשנה האחרונה לא אימן כדורסל אחרי שעזב את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. לפתע, הוקפץ המאמן בן ה-50 לתפקיד מאמן הפועל גליל עליון.

"הכדורסל ואימון זה חיידק שמלווה אותי הרבה שנים, והוא חלק משמעותי מאוד מהחיים שלי", אמר קנטי בראיון לאתר מנהלת הליגה. "מבחינה מקצועית, המשחק היום הוא בקצב אחר. עידן ה-24 שניות שינה את המשחק ואת היכולות שאתה כמאמן צריך מהשחקנים שלך. היום שחקנים ומאמנים צריכים להתאים את עצמם לדרישות אחרות וסטנדרטים אחרים. למרות שלא אימנתי בליגת העל בשנים האחרונות, עקבתי אחריה מקרוב והייתי מעורב".

על הכניסה לנעליו של עודד קטש, שנחשב להרבה יותר ממאמן בגליל, אמר קנטי: "אני לא מתייחס לזה כאל כניסה לנעליים כאלה או אחרות, כי לאורך השנים הגליל תמיד הייתה בצמרת של הכדורסל הישראלי. עברו שם הרבה מאמנים וכל אחד מהם השאיר שם חותם משלו. השאיפה שלי היא כמובן לשמור על הגליל בצמרת הכדורסל הישראלי תוך כדי שימור הצביון הישראלי והצעיר. ציפיות הן תמיד דבר טוב: הם מאתגרות אותך ומחדדות אותך כמאמן וכקבוצה. המטרות שלנו הם להגיע שוב לפיינל-פור יחד עם הצלחה באירופה, ואני מאוד מקווה שנצליח להשתלב ביול"ב קאפ. חשוב מאוד שנסיים מוקדם את בניית הקבוצה, כדי שתחילת העונה תהיה טובה יותר מבעונה שעברה".

על האפשרות שגור שלף יגיע לגליל, כשחקן או כעוזר מאמן, אמר קנטי: "עוד לא הספקתי לדבר עם גור, ואני לא יודע עדיין מהן התוכניות שלו, אבל הייתי מאוד שמח אם הוא היה מגיע העונה לגליל כדי לשחק אצלי. אין הרבה שחקנים עם יכולות כמו שלו, חכמת משחק וניסיון, והייתי רוצה לראות אותו על הפרקט לפני שהוא עובר לאימון".

על אפשרות ההשתלבות ביול"ב קאפ, אמר קנטי: "אומרים שמאמן לא נולד עם ניסיון ושהוא חייב לעשות טבילת אש, וככה זה גם לגבי היול"ב קאפ. אם זה יתאפשר, צריך לעשות את הצעד הזה ולהשתלב במפעל. בכדי להצליח באירופה צריך סגל מגובש ומחובר כבר בתחילת העונה ואני מאמין שהצלחה ביול"ב קאפ תביא אחריה עוד הצלחות ועוד ספונסרים וגורמים שיתרמו לקידום המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully