וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי זכה בנעל הזהב

18.6.2007 / 12:28

25 שעריו של קשר רומא העניקו לו את התואר. הכביסה המלוכלכת של מוראטי ומאנצ'יני נחשפת, יובנטוס ורומא מעוניינות בקרייג בלאמי

אחרי שרוד ואן ניסטלרוי לא כבש, נפצע והוחלף במשחק האליפות של ריאל מדריד מול מאיורקה (1:3), הוסר האיום האחרון והמרכזי על פרנצ'סקו טוטי, והקשר האיטלקי זכה בנעל הזהב. הקיסר של קבוצת רומא כבש בסרייה A עשרים ושישה שערים, אחד יותר מההולנדי של ריאל מדריד, והפך לנציג השני ברציפות של איטליה שזוכה בתואר, אחרי שבעונה שעברה היה זה לוקה טוני, המפציץ מפיורנטינה (31 שערים).

למי שמרים וגבה ושואל לאן נעלמו 34 שעריו של אפונסו אלבס מקבוצת הירנביין ההולנדית, נגלה שהתואר נקבע על ידי שכלול מניין השערים בצירוף רמת הקושי של הליגות האירופיות. בסופו של מדד משוכלל, הקפטן של רומא צבר 52 נקודות, ו-ואן ניסטלרוי 50. אלבס התנחם במקום השלישי.

הכביסה המלוכלכת של מוראטי ומאנצ'יני

כנראה שהיחסים שבן נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, למאמנו, רוברטו מאנצ'יני, אינם כה חמים וטובים כמו שהשניים מנסים להפגין כלפי חוץ. יומון הספורט האיטלקי "טוטוספורט" חשף היום (שני) כי קיימים חילוקי דעות בין השניים, והסוגיה שמעיבה על היחסים היא בהעברתם של אנטוניו קסאנו וכריסטיאן קיבו. מאנ'ציני רוצה לצרף את השניים לקבוצה, אבל הנשיא מוראטי דווקא לא נלהב לראותם משחקים עבורו. המו"מ על העברת השניים הוקפא, ומאנצ'יני, מן הסתם, מאוד לא אוהב את זה.

היומון האיטלקי חושף כי מאנצ'יני גם לא כל כך מרוצה מהשארתו של לואיס פיגו בקבוצתו, מהלך שמוראטי עומד מאחוריו, וזאת בשל חילוקי דעות ששררו בין המאמן לקשר הפורטוגלי, במהלך העונה החולפת. פיגו היה אמור לעבור לשורות אל-איתיחאד הסעודית, אך בסופו של דבר נשאר בסן סירו. "המטרה שלי בעונה הבאה היא לזכות בליגת האלופות, ואז אפרוש", אמר הקשר, שרוצה לתלות את הנעלים כשהוא משחק מעל הבמה הכי מכובדת בכדורגל האירופי.

מילא שמאנצ'יני יצטרך לבלוע גם את הצפרדע הפורטוגלית שמוראטי השאיר לו, אבל נראה שהנשיא רוצה להפתיע אותו עם צפרדע נוספת שעונה לשם אלברו רקובה. מוראטי רוצה להשאיר את האורוגוואי בסן סירו, חרף דעתו של מאנצ'יני, שדאג לספסל את השחקן במרבית העונה.

יובנטוס ורומא מעוניינות בקרייג בלאמי

עתידו של קרייג בלאמי בליברפול מוטל בספק, אחרי שהתקשורת האנגלית דיווחה כי יובנטוס ורומא מעוניינות בשירותיו. "הגארדיאן" הבריטי מפרסם שמאמן יובה, קלאודיו ראניירי, מעוניין בשחקן בן ה-27, ואף מוכן לשלם תמורתו כ-20 מיליון דולר. מאמן האדומים, רפא בניטז, הסכים לפי "הגארדיאן" לדון באפשרות בה יועבר בלאמי לבירה האיטלקית, תמורת העברתו של הקשר הברזילאי אלסנדרו מאנסיני.

לפי התקשורת הבריטית, ימיו של בלאמי בליברפול ספורים, וגם תשעת שעריו ב-42 הופעות בקבוצה, לא עמדו לזכותו של החלוץ הוולשי שהגיע לאנפילד מבלקבורן. ווסטהאם, אסטון וילה ובלקבורן הביעו התעניינות בבלאמי, אך לשמע מחירו הגבוה, ויתרו על האפשרות לצרפו לשורותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully