וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו השנה הכי טובה שלי"

18.6.2007 / 8:40

פרץ של שמחה אצל ואן ניסטלרוי ושחקני ריאל מדריד אחרי הזכיה באליפות. קאפלו: "רוצה להמשיך, אבל זה לא תלוי בי". אבל בברצלונה

ריאל מדריד זכתה אתמול (ראשון) באליפות ספרד, וכצפוי השתחרר פרץ של שמחה אצל אוהדיה ושחקניה, ובמיוחד אצל המאמן פאביו קאפלו.

"קמפיאון" (אלופים) ו"סיום אפי" היו כותרות עיתון ה"מארקה" בבוקר. קאפלו יודע שהתואר הזה הושג בייסורים: "כדי לזכות באליפות הזו היינו צריכים לסבול. הנצחונות שלנו הושגו בדרך הקשה. אני מאושר, כל כך מאושר". הוא הוסיף: "אפשר להגיד שהאליפות הזו הייתה כמעט בגדר נס. אבל לקבוצה הזו יש רוח מיוחדת והערב ראינו את זה".

על עתידו במועדון אמר קאפלו: "זה לא תלוי בי, אלא בריאל. אם קלדרון לא רוצה אותי, שיגיד לי. מעולם לא הרגשתי שהוא תומך בי. אני מבחינתי רוצה להמשיך".

החילוף שביצע קאפלו, כשהכניס את חוזה רייס במקום דייויד בקהאם, הניב תוצאות מיידיות. רייס כבש צמד ובישל שער, ריאל, שנראתה אבודה במשך 68 דקות, הפכה פיגור 1:0 ונתנה את האות לחגיגות במדריד. "האליפות כאן כי היא צריכה להיות כאן. האוהדים שלנו האמינו בנו גם בזמנים קשים. זהו תואר לקבוצה שהייתה מאוחדת מהרגע הראשון", אמר קפטן הקבוצה, ראול.

רייס, שעבר בפתיחת העונה מארסנל, היה גיבור המשחק, כמובן. הוא התייחס לעצמו ולריאל במהלך העונה: "היו הרבה זמנים קשים, בעיקר בתחילת העונה, אבל ידענו לעבור אותם. לא חשוב איך אתה מתחיל, חשוב איך אתה מסיים".

רוד ואן ניסטלרוי, שהוחלף בגלל פציעה במהלך המחצית הראשונה, הוסיף: "זו קבוצה עם לב גדול. זו ללא ספק השנה הכי טובה בקריירה שלי, בעיקר אחרי כל הלחץ שהיה אצלנו בתקופה האחרונה". ואן ניסטלרוי אמר גם כי עזב את מנצ'סטר יונייטד בלב כבד: "הייתי צריך לאסוף את השברים ולהתחיל הכל מההתחלה. זה היה קשה".

דייויד בקהאם, האיש שהביא את המפנה במהלך העונה ושהוצאתו מהמשחק העניקה, למעשה, את התואר לריאל, סיכם את המשחק ואת הקריירה במדריד, רגע לפני המעבר להוליווד: "זה היה סיום מדהים. לא יכולתי לחשוב על תסריט טוב יותר. זו הייתה תקופה נפלאה כאן בריאל, והיה כיף להיות כאן עם משפחתי בארבע השנים האחרונות".

וכמובן שאי אפשר בלי קצת בלגאן, כשמספר אוהדים הפרו את הסדר והגיעו לעימותים עם המשטרה.

"זרקנו את התואר"

בברצלונה פינטזו על מעידה של ריאל, אבל ביתרון 0:4 בחוץ על חימנסטיק קיבלה האלופה היוצאת את בשורת המהפך. גם ניצחון 1:5 לא הספיק לה, והקבוצה של רייקארד נפרדת מהתואר אחרי שנתיים.

"לא היינו יציבים לכל אורך העונה", אמר קרלס פויול, שהבקיע את השער הראשון. הקפטן, שנחשב לבן ברית קרוב למאמן פרנק רייקארד, שלח מסר לחבריו: "אנחנו ערים לכך שכולנו כשחקנים אחראים". הוא פירגן לריאל: "תמיד אמרתי ואני שוב אומר: האליפות מגיעה למי שזוכה בה, ואני רוצה לברך את ריאל מדריד על הנחישות שהפגינה בסיום העונה".

צ'אבי הצביע על הנקודה שבעטיה איבדה בארסה את התואר: "אני חושב שמה שאפיין אותנו לכל אורך העונה היה עודף ביטחון. זו הייתה הבעיה הכי גדולה שלנו. זרקנו את התואר והשלכנו אותו לפח".

טיאגו מוטה, שצפוי לעזוב את הקבוצה, אמר בעצב: "כמה חבל זה יהיה אם יתברר שזה המשחק האחרון שלי בקבוצה". השוער ויקטור ואלדז ציין: "חבל שמאיורקה לא יכלה לשמור על השער, אבל ריאל היא קבוצה טובה יותר וזה מובן שהיא ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully