וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "תתחילו להיות מקצוענים שם בארץ"

עמי שומן ודרור פיקלני

18.6.2007 / 20:23

הנבחרת הצעירה חזרה מהולנד. גיא לוי הסביר את החימום הארוך של טוטו, ושוב שיחרר נצרה לכיוון הפרשנים: "מחפשים עבודה על חשבוני"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הנבחרת הצעירה של ישראל נחתה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) לאחר הכישלון באליפות אירופה לנבחרות צעירות בהולנד. גיא לוי ידע שיצטרך להתייצב שוב מול המצלמות, ולאחר ששמר תחילה על ארשת רגועה, שוב לא שמר בבטן את מה שהיה לו לומר.

"הדחנו בשלב ההצלבה נבחרת שהייתה אלופת עולם בגילאים האלה", אמר לוי. "במאבק של דוד מול גוליית לקחנו את צרפת בשלב המוקדם. לא בכל יום אפשר לנצח נבחרות כאלה. הנבחרות ששיחקו בטורניר היו טובות מאיתנו. היינו אופטימיים כי אנחנו מאמינים בכוח שלנו".

לאחר ההתנסחות הדיפלומטית עבר לוי לתקוף את התקשורת שביקרה אותו, ובמיוחד את הקולגות שתפסו את כס הפרשן: "יש כאן כמה מאמנים מתוסכלים ששכחו שגם הם הפסידו משחק או שניים בקריירה שלהם. אין להם עבודה, והם מחפשים עבודה על חשבוני. אני מבין את זה, אבל אולי הם בסך הכל מתוסכלים". לוי שלח מסר עבה גם לעידן טל: "שחקן נבחרת כזה או אחר הפך להיות פרשן אחרי ששיחק שניים או שלושה משחקים בליגה האנגלית, והוא לא יגיע כבר ליורו".

בראיון שקיים לוי בתוכנית "אחד על אחד" של ערוץ הספורט, הוא אישר כי הייתה לו תקרית עם הקשר אבירם ברוכיאן, ששיחק סוליטייר במחשב. "צעקתי עליו 'אני נתתי לך גב, אתה לא מתבייש?'", הודה המאמן. "זה קרה אחרי המשחק נגד בלגיה ולפני המשחק נגד פורטוגל".

את העובדה שלא זימן את גילי ורמוט אמר: "הוא לא רץ מספיק, ואנחנו לא יכולים להחזיק בשחקנים שחושבים רק התקפה. הייתי יכול להיעזר בו לכמה דקות בכל משחק, אבל אני לא חושב שהוא היה מקבל את התפקיד הזה".

על החימום הארוך והמיותר שערך טוטו תמוז אמר: "תתחילו להיום מקצוענים שם בארץ. זה לא גן ילדים. אין פה שום דבר אישי, אבל אם מאמן דורש משחקן להתחמם, הוא יעשה את זה גם 90 דקות".

עמית בן שושן הוסיף: "עשינו את המקסימום, וזה הכי חשוב". חברו לבית"ר ירושלים, ברק יצחקי, סיכם: "הנבחרות בטורניר היו טובות מאיתנו. מבחינתי סיימתי את הקדנציה שלי בנבחרת האולימפית. היה לי כיף, היינו משפחה גדולה".

עדכון ראשון, 18.5, שעה 7:27
עדכון אחרון: 18.5, שעה 20:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully