וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני ייפגש עם ראשי בית"ר בעניין קאלה

לי בוץ

18.6.2007 / 0:03

מכבי ת"א עשויה לרדת מדרישתה לפיצוי של חצי מיליון דולר עבור השוער, תמורת שני שחקנים ירושלמים. הצהובים יורדים מעומר גולן

הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א, אבי נמני, יישב מחר (שני) עם ראשי בית"ר ירושלים והצוות המקצועי לפגישה מכרעת בעניינו של טברטקו קאלה. כזכור, גיורא שפיגל ויצחק שום מעוניינים לראות את השוער, שחתום לעונה נוספת במכבי, בטדי בעונה הבאה, אך לא בסכומים אותם דורשים הצהובים.

נכון לעכשיו, סעיף השחרור של קאלה מקרית שלום מוערך בכחצי מיליון דולר, בעוד שהירושלמים לא מוכנים לשלם יותר מכ-300 אלף דולר. במכבי לא ממהרים להוריד את סכום הפיצוי על השוער, אך יסכימו לבוא לקראת בית"ר ולעשות זאת תמורת שחקן אחד או שניים מהקבוצה של ארקדי גאידמק. בכל מקרה, במכבי ת"א הבהירו הערב (ראשון) כי העניין צפוי להיסגר סופית לכאן או לכאן בפגישה שתתקיים כאמור מחר בשעות הצהריים.

בינתיים, הצהובים החליטו לרדת מעומר גולן, זאת בעקבות הסכומים אותם דורשת מכבי פ"ת עבורו. "מדובר בסכומים חסרי פרופורציות", אמר הערב גורם במכבי לוואלה! ספורט, "אין שום הצדקה לשלם מיליון וחצי דולר ולוותר על שחקנים תמורת שחקן ישראלי, זה פשוט לא שווה את זה".

"מכבי ת"א רצתה לצרף את גולן ועשתה הכל על מנת שזה יקרה", המשיך אותו גורם, "הצענו הצעה יפה ומכובדת, אבל כנראה שזה לא מספיק. תהיה לנו קבוצה טובה בעונה הבאה גם בלי עומר גולן".

במכבי הוסיפו וציינו כי הם מאמינים שהחלוץ הפתח תקואי כבר סגר את תנאיו בחיפה ולכן לא ייעשו מאמצים נוספים להחתימו בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully