וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בארבע הגדולות של אירופה

17.6.2007 / 23:42

0:2 על סרביה נתן לה את הכרטיס לחצי גמר היורו. איטליה שניצחה 1:3 את צ'כיה ולא העפילה תתמודד מול פורטוגל על כרטיס לאולימפיאדה

נבחרת אנגליה ניצחה 0:2 את מוליכת הבית שלה, נבחרת סרביה הצעירה שכבר הבטיחה עלייה במחזור האחרון של שלב הבתים באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 בהולנד, והיא תהיה בחצי הגמר יחד עם סרביה שעלתה גם היא מבית ב'. איטליה לא עלתה ל-4 הגדולות, אבל אחרי 1:3 משכנע על צ'כיה היא תיאבק מול פורטוגל על הכרטיס הרביעי לאולימפיאדה שמתפנה מכיוון שאנגליה תסיים בלאו הכי בין 4 הגדולות באליפות.

אנגליה תפגוש בחצי הגמר את הולנד וסרביה תשחק נגד בלגיה.

אנגליה - סרביה 0:2

לירוי ליטה ומאט דרבישייר היו האנשים של אנגליה הצעירה ליד הרשת, ועם שני שערים מול מוליכת הבית שכבר הבטיחה העפלה נתנו לנבחרת שלושת האריות כרטיס לחצי גמר האליפות. הסרבים עלו עם לא מעט מחליפים למשחק, וליטה מיהר לנצל את המצב עם שער מקרוב כבר בדקה ה-6. ג'יימס מילנר בעט כדור חופשי מ-25 מטר שפגע בעמוד, סטיבן טיילור השתלט על הריבאונד ומסר בנגיחה לליטה שהחדיר.

האנגלים הורידו רגל מהגז והסרבים לחצו במחצית השניה, אבל דרבישייר שנכנס כמחליף לליטה סגר את הניצחון עם הגול השני בדקה ה-77. מה שהעיב קצת על השמחה של הבריטים בסיום הייתה הרחקתו של טום האדלסטון, קשרה של טוטנהאם שיחמיץ את חצי הגמר מול הולנד לאחר שספג אדום.

איטליה - צ'כיה 1:3

מכיוון שאנגליה לקחה את הכרטיס השני בבית ב', הגירסה הצעירה של הסקוואדרה אזורה נכשלת שנה שניה ברציפות בניסיון להעפיל לחצי גמר אליפות אירופה הצעירה, למרות הניצחון המרשים על צ'כיה.

האזוריני לקחו רק נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים באליפות, ושילמו על כך את המחיר. אלברטו אקילני נתן לאיטלקים תקוות עם שער זריז (4) בבעיטה חופשית, ומיקאל פפאדופולוס איזן את התוצאה עשר דקות לאחר מכן. קייליני נגח פנימה את ההרמה של רוסינה בבעיטה חופשית עוד לפני המחצית והעלה את האיטלקים ל-1:2. ג'וזפה רוסי הבטיח את הניצחון עם שער שלישי לאיטליה, שאמנם הודחה מהאליפות אבל תתמודד עם פורטוגל על הכרטיס לאולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully