וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטה ויגו וסוסיאדד ירדו ליגה

17.6.2007 / 23:40

סלטה ניצחה 1:2 את חטאפה, אבל ניצחונות של בילבאו (0:2 על לבנטה) ובטיס (0:2 על סנטאנדר) הורידו אותה. סראגוסה באופ"א

מספר שעות לפני הדרמה הצפויה בקרב הספרדי על האליפות, נערכה דרמה לא פחות מותחת, בקרב נגד הירידה. 4 קבוצות נאבקו על שני מקומות בליגה הבכירה ונגד שני הכרטיסים הבלתי רצויים לליגת המשנה. אחרי כמה תהפוכות במהלך 90 הדקות בארבעת המגרשים השונים התמונה התבהרה. סלטה ויגו וריאל סוסיאדד הן היורדות האבלות.

סראגוסה סיימה בתיקו 1:1 מול רקריאטיבו הואלבה והצטרפה לויאריאל, כאשר שתי הקבוצות ישתתפו בגביע אופ"א בעונה הבאה. אתלטיקו מדריד ניצחה את אוסאסונה 1:2, אבל נותרה במקום השביעי ששלח אותה לאינטרטוטו, שם תוכל לפגוש עוד הקיץ את מכבי חיפה.


אתלטיק בילבאו - לבנטה 0:2

האימפריה הבאסקית היא אחת משלוש קבוצות שמעולם לא ירדו ליגה, אבל העונה היא הייתה קרובה מאוד. בילבאו ידעה שניצחון יחלץ אותה בכל מקרה מירידה והיא הגיעה להר הגעש הביתי שלה בסן מאמס כדי להשיג אותו. בילבאו החזיקה יותר בכדור, איימה הרבה יותר על השער ופרצה את הסכר בדקה ה-60 אחרי שכדור רוחב של אריץ אדוריז פגע בחוסה סראנו וחדר לשערו הוא. 16 דקות עברו ואיגור גבילונדו עשה את השני ונתן והרשה לעשרות האלפים באצדטיון לנשום לרווחה אחרי עונה קשה ומלחיצה.


סנטאנדר - בטיס 2:0

בתחילת כל עונה ספרדית אחת החידות הגדולות ביותר היא ריאל בטיס. שחקנים ברמה גבוהה תמיד יש שם, אבל פעם זה נגמר עם מקום בליגת האלופות ופעם עם מאבקי ירידה. העונה הקבוצה מסביליה קמה על רגל שמאל ונאבקה כל העונה בחירוף נפש נגד חזרה לליגה השנייה, שם בילתה עונה אחת בתחילת האלף. עד הדקה ה-70 התוצאה המאופסת הייתה מספיקה לאורחים, מאחר וסלטה לא הוליכה במשחק המקביל, אלא שאז הגליסיאנים עלו ליתרון ובטיס נכנסה ללחץ, כשבמצב הזה היא חייבת ניצחון כדי לשרוד. הירוקים החלו לדחוף לכיוון השער של ראסינג ובדקה ה-80 התמקם אדו במרכז הרחבה ונגח במדוייק פנימה. היום הזה היה יומו של אדו ובדקה ה-88 הוא כבש את השני והשלים צמד ששווה הישארות.

סלטה וסוסיאדד בוכות, סראגוסה באופ"א

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 3:3

סוסיאדד הייתה במצב הגרוע ביותר ערב המחזור והייתה נשארת רק אם בטיס ובילבאו היו מפסידות ואילו היא הייתה משיגה ניצחון חוץ במסטאייה. ההתחלה הייתה מבטיחה וכבר אחרי שתי דקות כבש גאיזקה גאריטנו והעלה את סוסיאדד ליתרון. אלא שדויד וייה, שנמצא באביב של הקריירה שלו, הישווה כעבור 4 דקות ושער עצמי של לופז רקרטה בדקה ה-19 הפך את התוצאה לזכות המקומיים. בדקה ה-36 כבש איניגו דיאז דה סריו את השוויון של סוסיאדד בבעיטה לרשת הגבוהה של לודוביק בוטל וחתם מחצית ראשונה מסחררת עם 2:2. התוצאות במגרשים האחרים לא איחרו לבוא והקבוצה מסן סבסטיאן הבינה שירדה ליגה. שער עצמי של חרארדו בדקה ה-82 עשה 2:3 לולנסיה ועצמי שלישי במשחק, הפעם של אמיליאנו מורטי בדקה ה-90, סגר 3:3..


סלטה ויגו - חטאפה 1:2

סלטה קיבלה משחק נוח על הנייר, מול חטאפה הלא יציבה, שכבר גמרה את העונה מזמן. אלא שחניכיו של ברנד שוסטר רצו לסיים את העונה יפה ועלו ליתרון בדקה ה-25 משער של פאבלו רדונדו. שער שוויון של חביב באמוגו 11 דקות מאוחר יותר הוריד את הקבוצות למחצית בשוויון. סלטה רצתה ניצחון ובדקה ה-66 השיגה את השער שעשה מהפך, מרגלי מתיאס לקי הארגנטינאי. למרות זאת בטיס עשתה את העבודה שלה בסנטאנדר וסלטה האומללה ירדה. אחרי שכבר שיחקה בסגונדה בעונת 2004/5, סלטה חוזרת למאבקים מול אלצ'ה, פולי אחידו, טנריפה ואחרות.

סביליה - ויאריאל 1:0

הצוללת הצהובה עלתה במחזור האחרון למקום החמישי והבטיחה את מקומה בגיע אופ"א. פבריציו פואנטס כבש את שער הניצחון לויאריאל בדקה ה-50.

הואלבה - סראגוסה 1:1

האורחים היו זקוקים לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח את מקומם בגביע אופ"א, בידיעה שאתלטיקו מדריד הובילה במשחק המקביל על אוסאסונה. בהתחלה הם נכנסו לצרות כשחאבי גררו העלה את המארחת ליתרון מוקדם בדקה השלישית, אלא במחצית השניה סראגוסה ניצלה יתרון מספרי שהסתיים בשער שיוויון של דייגו מיליטו בדקה ה-75.

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 2:1

אתלטיקו עשתה את העבודה, אבל לא הייתה תלויה בעצמה והמזל לא הגיע מכיוונה של הואלבה, מה ששלח את מדריד לאינטרטוטו בעונה הבאה. מקסי רודריגז העלה את אתלטיקו ל-0:1 בדקה ה-38. סאבו מילושביץ' הישווה בפתיחת המחצית השניה, אבל שער עצמי של נאצ'ו מונריאל בדקה ה-52 סידר לאורחים ניצחון.



במשחק נוסף:
אספניול - דפורטיבו לה קורוניה 3:1
לאספניול: ראול טאמודו 48 (פנדל). לדפורטיבו: לאגו 60, רודרי 62, ריקי 84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully